FANDOM

Klucz (ang. Key) – element rozgrywki pojawiający się w grach Sonic Labyrinth i Sonic the Hedgehog (2006).

Opis Edytuj

Klucz Labyrinth

Klucze występują w kolorach złotym i srebrnym. Służą do otwierania zamkniętych bram i przejść. W grze Sonic Labyrinth klucze stanowią główny element rozgrywki. W każdym labiryncie ukryte są trzy klucze. Gracz musi je zebrać w dowolnej kolejności i zanieść do mety. Tylko trzy klucze będą w stanie otworzyć przejście do kolejnego labiryntu. W przypadku otrzymania obrażeń Sonic upuszcza klucze i ma trochę czasu na ich pozbieranie, zanim znikną i wrócą do swoich pierwotnych lokacji.

TSR Key

Klucz w Team Sonic Racing

W grze Sonic the Hedgehog (2006) złote klucze pojawiają się na poziomie Kingdom Valley w wersji Shadowa. Zwykle ukryte są w skrzyniach. Po zebraniu wszystkich kluczy brama w Kingdom Valley automatycznie się otworzy. W grze Team Sonic Racing złote klucze pojawiają się tylko w trybie Drużynowej Przygody. W każdym z rozdziałów pojawia się określona ilość kluczy, które gracz może zebrać. Aby je zdobyć, należy ukończyć w wybranych wydarzeniach cele dodatkowe. Klucze przyznają graczowi nagrodę w postaci konkretnych modyfikacji do aut, głównie winyli i klaksonów.