FANDOM

Klepto Mobile – jeden z dwóch bossów poziomu Egg Reverie Zone oraz prawdziwych finałowych bossów w grze Sonic Mania.

Opis Edytuj

KleptoMobile
Klepto Mobile jest maszyną stworzoną z resztek Phantom Egga oraz innych, również uszkodzonych elementów. Główną częścią jest uszkodzony Egg Mobile. Wystają z niego różne pręty, a szyba jest rozbita. Do niego przyczepione są także dwie walcowate łapy. Posiada także trzecią, chwytną dłoń z białą rękawicą. W niej trzyma Phantom Ruby. Jest w stanie wykorzystywać jego moc do swoich celów.

Boss Edytuj

Klepto Mobile, wraz z Phantom Kingiem, jest prawdziwym finałowym bossem gry. Walka poprzedzona jest sekwencją. Po trafieniu przez portal do Egg Reverie Zone, Phantom King zabiera Phantom Ruby dla siebie. Klepto Mobile rusza do walki o rubin z Phantom Kingiem, lecz przegrywa.

Klepto Mobile jest drugim z bossów poziomu. Po każdym uderzeniu Phantom Kinga przez gracza, na arenę wkracza Klepto Mobile trzymający Phantom Ruby. Maszyna nie posiada wielu ataków i w przeciwieństwie do Phantom Kinga nie może zadać realnych obrażeń. Wciąż jednak może ogłuszyć gracza. Robi do uderzając swoimi łapami w kierunku gracza, odrzucając go. Jeżeli gracz nie uderzy go przez kilka sekund, Klepto Mobile użyje Phantom Ruby, aby poruszać się szybciej oraz utworzyć falę uderzeniową. Może także wykonać kilka przelotów pomiędzy krawędziami areny.

Po każdym uderzeniu, Phantom Ruby zostanie wytrącone i przechwycone przez Phantom Kinga, który pojawi się ponownie do walki, po wycofaniu się Klepto Mobilu. Po 8 uderzeniach, Klepto Mobile zacznie wybuchać. Gracz w cutscence ruszy, aby zadać ostateczny cios. Wtedy Szmaragdy Chaosu i Phantom Ruby ponownie wejdą w interakcję, tworząc portal. Kryształ i gracz zostaną do niego wessani.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Egg Reverie Zone

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa Klepto Mobile jest połączeniem wyrazów "kleptomania" oraz Egg Mobile.