Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Klasyczny Tails – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to klasyczny odpowiednik lisa Tailsa.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Tails sabotuje pojazd Fanga

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Tails, Sonic i Amy przemierzali Spring Valley Zone. Znaleźli tam Szmaragd Chaosu, ale został ukradziony przez Metal Sonica. Do bohaterów dołączył również Knuckles, razem z którym postanowili zdobyć pozostałe szmaragdy. W Summer Falls Zone bohaterowie znaleźli kolejny Szmaragd Chaosu, ale zaatakowali ich Fang, Bean i Bark. W trakcie walki Tails podążył za Fangiem i sabotował jego pojazd. Udało mu się niemal uciec ze szmaragdem, ale został trafiony przez pistolet korkowy i upuścił klejnot, który w trakcie dalszej walki spadł z klifu. Bohaterowie postanowili ruszyć po kolejny szmaragd, ponieważ nie mieli pewności czy uda im się odzyskać poprzedni.

Tails próbuje odzyskać kontrolę nad robotami Eggmana

W Autumn Forest Zone Tails i Knuckles pomogli Sonicowi pokonać Eggmana i otoczyć go. Doktor wyjawił im wtedy, że Heavy King przejął kontrolę nad jego robotami i wysyłał je do zbierania szmaragdów. Tails ruszył wraz ze swoimi przyjaciółmi i wrogami do Winter Caverns Zone, gdzie znajdowała się baza Eggmana. Podczas forsowania drzwi bazy Tails wskoczył do Egg Mobilu i zaczął szukać sposobu na zdalne odzyskanie kontroli nad Metal Soniciem i Metal Knucklesem. Podsunął wtedy Eggmanowi pomysł, aby wykorzystać Tails Doll do wykrycia odpowiedniej częstotliwości. Wewnątrz bazy Tails i pozostali bohaterowie wzięli udział w walce z Heavy Kingiem i zabrali mu szmaragdy, kiedy Sonic odwracał jego uwagę.. Tails wziął potem dla siebie żółty Szmaragd Chaosu, kiedy bohaterowie postanowili się rozdzielić, aby Eggmanowi trudniej było odzyskać klejnoty. Amy oddała również Tailsowi jego radar, który zgubił w Spring Valley.

Dr. Eggman's Birthday[]

Tails i Sonic zostali zaatakowani przez Hard-Boiled Heavies i Badniki, ale roboty zostały odwołane przez samego Doktora Eggmana. Tails usłyszał wtedy, że roboty chciały sprawić doktorowi prezent na jego urodziny.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Tails jest miły i przyjacielski, a także uprzejmy wobec swoich przyjaciół. Pasjonuje go również technologia, a czasami daje się nawet rozproszyć cudom techniki które naprawdę go zachwycą.

Wygląd[]

Tails wygląda niemal tak samo jak jego współczesny odpowiednik, ale jest mniejszy i posiada czarne oczy zamiast niebieskich.

Moce i umiejętności[]

Tails jest dość szybki i za pomocą swoich dwóch ogonów potrafi latać. Dysponuje też wielkim intelektem i zna się na obsłudze maszyn. Dodatkowo posiada różne gadżety takie jak Radar Szmaragdów.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Advertisement