Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Klasyczny Tails – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to klasyczny odpowiednik lisa Tailsa.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Tails sabotuje pojazd Fanga

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Tails, Sonic i Amy przemierzali Spring Valley Zone. Znaleźli tam Szmaragd Chaosu, ale został ukradziony przez Metal Sonica. Do bohaterów dołączył również Knuckles, razem z którym postanowili zdobyć pozostałe szmaragdy. W Summer Falls Zone bohaterowie znaleźli kolejny Szmaragd Chaosu, ale zaatakowali ich Fang, Bean i Bark. W trakcie walki Tails podążył za Fangiem i sabotował jego pojazd. Udało mu się niemal uciec ze szmaragdem, ale został trafiony przez pistolet korkowy i upuścił klejnot, który w trakcie dalszej walki spadł z klifu. Bohaterowie postanowili ruszyć po kolejny szmaragd, ponieważ nie mieli pewności czy uda im się odzyskać poprzedni.

Tails próbuje odzyskać kontrolę nad robotami Eggmana

W Autumn Forest Zone Tails i Knuckles pomogli Sonicowi pokonać Eggmana i otoczyć go. Doktor wyjawił im wtedy, że Heavy King przejął kontrolę nad jego robotami i wysyłał je do zbierania szmaragdów. Tails ruszył wraz ze swoimi przyjaciółmi i wrogami do Winter Caverns Zone, gdzie znajdowała się baza Eggmana. Podczas forsowania drzwi bazy Tails wskoczył do Egg Mobilu i zaczął szukać sposobu na zdalne odzyskanie kontroli nad Metal Soniciem i Metal Knucklesem. Podsunął wtedy Eggmanowi pomysł, aby wykorzystać Tails Doll do wykrycia odpowiedniej częstotliwości. Wewnątrz bazy Tails i pozostali bohaterowie wzięli udział w walce z Heavy Kingiem i zabrali mu szmaragdy, kiedy Sonic odwracał jego uwagę.. Tails wziął potem dla siebie żółty Szmaragd Chaosu, kiedy bohaterowie postanowili się rozdzielić, aby Eggmanowi trudniej było odzyskać klejnoty. Amy oddała również Tailsowi jego radar, który zgubił w Spring Valley.

Dr. Eggman's Birthday[]

Tails i Sonic zostali zaatakowani przez Hard-Boiled Heavies i Badniki, ale roboty zostały odwołane przez samego Doktora Eggmana. Tails usłyszał wtedy, że roboty chciały sprawić doktorowi prezent na jego urodziny.

Amy's New Hobby[]

Tails odwiedzający Amy

W Sonic the Hedgehog Free Comic Book Day 2021 Tails odwiedził Amy, ponieważ Sonic zostawił go na jakiś czas samego. Tails opowiadał Amy o niecierpliwości Sonica i o tym, jak kiedyś obserwowali Badniki z ukrycia, ale Sonic w pewnym momencie nie wytrzymał i rzucił się do walki. Tails zauważył wtedy, że Amy zaczęła robić notatki z jego wypowiedzi. Zaczął jej wtedy zaglądać przez ramię, podejrzewając ją o współpracę z Eggmanem. Amy jednak pokazała mu komiks o przygodach Sonica, nad którym pracowała. Tails był nim zachwycony i postanowił go pokazać całej wiosce, zaczynając od Mighty'ego i Ray'a. Zjawił się także sam Sonic, który pochwalił Amy i jej komiks.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Klasyczny Tails jest miłym, pomocnym i przyjacielskim lisem. Jest wierny swoim przyjaciołom, którzy mogą na nim polegać. Jest też szczególnie zafascynowany technologią i potrafi rozpoznać nadzwyczajne dzieła. Czasami jednak cuda techniki odwracają jego uwagę od obecnych problemów.

Wygląd[]

Tails wygląda niemal tak samo jak jego współczesny odpowiednik, ale jest mniejszy i posiada czarne oczy zamiast niebieskich.

Moce i umiejętności[]

Tails wykonujący Spin Attack

Klasyczny Tails posiada dwa ogony, którymi może kręcić jak śmigłem helikoptera, aby wzbijać się do lotu. Podczas lotu potrafi być bardzo zwinny, manewrując między zagrożeniami. Potrafi też podnieść Sonica. Podobnie jak niebieski jeż jest w stanie wykonać Spin Attack, zwijając się w kulkę lub tnący dysk i skacząc na przeciwników. Może też przebić się przez prawie każdą substancję.

Klasyczny Tails dysponuje również genialnym intelektem, który pozwala mu budować i korzystać z maszyn, a także sabotować je. Jest m.in. autorem radaru Szmaragdów. Potrafi też sabotować obce sobie pojazdy, takie jak Marvelous Queen.

Advertisement