Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Klasyczny Metal Sonic – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to klasyczny odpowiednik Metal Sonica.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Metal Sonic w Spring Valley Zone

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Metal Sonic kilkakrotnie bronił Eggmana przed Heavy Kingiem, który usiłował zdradzić i obalić swojego stwórcę. Ostatecznie Heavy King przejął kontrolę nad Metal Soniciem i innymi robotami, które wykorzystał aby wyrzucić Eggmana z bazy. Następnie wysłał Metal Sonica i Metal Knucklesa na poszukiwanie Szmaragdów Chaosu. W Spring Valley Zone Metal Sonic zdobył zielony szmaragd i zignorował Sonica, który chciał z nim walczyć. W Autumn Forest Zone Metal Sonic zdobył kolejny szmaragd i był ścigany przez Eggmana, który próbował odzyskać nad nim kontrolę. Kiedy Sonic zaatakował doktora, Metal Sonic po raz kolejny go zignorował i odleciał do bazy.

Metal Sonic zainspirowany planem Heavy Kinga

Podczas ataku na bazę w Winter Caverns Zone, Metal Sonic i Metal Knuckles stanęli w obronie wejścia. Robot zaatakował Sonica a także Ray'a, ale Mighty zablokował jego szpony swoją skorupą. Ostatecznie Eggman odzyskał kontrolę nad swoimi robotami i kazał im tymczasowo współpracować z dawnymi wrogami. Metal Sonic wziął potem udział w ataku na Heavy Kinga. W trakcie walki usłyszał jak Heavy King planuje stworzyć imperium robotów w którym będzie królem i zawahał się przez chwilę, ale ostatecznie Eggman wybił go z transu. Ostatecznie Heavy King został pozbawiony szmaragdów i pokonany, a Eggman obiecał go odpowiednio przeprogramować. Doktor kazał następnie ścigać Sonica i jego przyjaciół, którzy uciekli ze szmaragdami, ale Metal Sonicowi i Metal Knucklesowi skończyły się zapasy energii.

Dr. Eggman's Birthday[]

Jakiś czas później uszkodzony Metal Sonic był przechowywana przez Eggmana w tubie w jego bazie.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Metal Sonic jest bezduszną maszyną, pozbawioną rozbudowanej osobowości. Widoczna jest natomiast jego niezwykła wrogość w stosunku do Sonica. Metal Sonic nigdy nie odpuszcza okazji do walki lub udowodnienia Sonicowi że jest od niego doskonalszy, chyba że zostanie przeprogramowany. Dlatego też lojalność Metal Sonica zależy w dużej mierze od tego kto obecnie go kontroluje. Pomimo tego posiada pewien stopień niezależności i możliwe, że dąży do uzależnienia się od Eggmana, szczególnie po tym kiedy usłyszał jak Heavy King zamierza wybudować swoje własne robotyczne imperium.

Wygląd[]

Klasyczny Metal Sonic wygląda identycznie jak jego współczesny odpowiednik, różniąc się jedynie rozmiarem.

Moce i umiejętności[]

Zbudowany na podobieństwo Sonica, Metal Sonic jest niesamowicie szybki i ogromnie silny. Potrafi latać za pomocą silnika odrzutowego na swoich plecach. Dysponuje również bardzo ostrymi szponami.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Advertisement