Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Klasyczny Knuckles – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to klasyczny odpowiednik kolczatki Knucklesa.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Knuckles walczący z Metal Knucklesem

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Knuckles cieszył się spokojem w Mushroom Hill Zone na swojej wyspie, kiedy jedno ze zwierzątek przyniosło mu Szmaragd Chaosu. Niedługo potem kolczatkę zaatakował Metal Knuckles. W trakcie walki robot stworzył zagrożenie dla zwierzątek i Knuckles musiał porzucić szmaragd aby ratować niewinne istoty. Kolczatka udał się potem do Spring Valley Zone, podążając tropem Metal Knucklesa. Uratował wtedy spadającego Sonica i opowiedział jemu oraz Tailsowi i Amy swoją historię. Knuckles, Sonic i Tails ruszyli następnie do Summer Falls Zone, aby znaleźć następny Szmaragd Chaosu. Zostali tam jednak zaatakowani przez Fanga, Beana i Barka. Knuckles zajmował Barka walką, w trakcie której stracili szmaragd, który spadł z klifu.

Knuckles walczący z Barkiem

Knuckles i jego przyjaciele dotarli następnie do Autumn Forest Zone, gdzie otoczyli Eggmana. Doktor wyjawił im wtedy, że Heavy King przejął kontrolę nad jego robotami i wyrzucił go z bazy. Bohaterowie postanowili połączyć siły ze swoimi wrogami i w Winter Caverns Zone ruszyli aby odbić bazę Eggmana. Przed wejściem Knuckles i Sonic stanęli do walki z Metal Soniciem i Metal Knucklesem, ale przerwał ją Eggman, który z pomocą Tailsa odzyskał panowanie nad robotami. Wewnątrz bazy bohaterowie stoczyli walkę z Heavy Kingiem. Kiedy Sonic odwracał jego uwagę, Knuckles i pozostali wykradli po kolei Szmaragdy Chaosu i pozbawili robota mocy. Po walce Knuckles zatrzymał dla siebie zielony Szmaragd Chaosu i postanowił wrócić z nim do domu.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Knuckles bardzo poważnie traktuje swoją powinność pilnowania Głównego Szmaragdu i Anielskiej Wyspy. Wszelkie inne sprawy woli rozwiązywać tak szybko jak to możliwe, aby mógł wrócić do swoich obowiązków. Choć zwykle jest dość spokojny i opanowany, uwielbia dobrą walkę i zachęca swoich przeciwników, aby dawali z siebie wszystko. Czasami Knuckles nie rozumie niektórych żartów swoich przyjaciół i sam może powiedzieć coś głupiego bez zdawania sobie z tego sprawy.

Pomimo całej swojej powagi, Knuckles jest uczynny i bezinteresowny, gotowy ryzykować własnym życiem dla przyjaciół. Potrafi też okazać sympatię, lecz czasem bywa zbyt naiwny. Choć jest dumny ze swoich umiejętności łowcy skarbów, zachowuje skromność i nie chce być z tego powodu traktowany protekcjonalnie.

Wygląd[]

Klasyczny Knuckles wygląda prawie identycznie jak jego odpowiednik, ale jest nieco niższy i posiada czarne oczy zamiast fioletowych.

Moce i umiejętności[]

Knuckles wspinający się po ścianie

Główną mocą Klasycznego Knucklesa jest jego super siła, która pozwala mu podnosić znacznie większe od niego obiekty. Jest ekspertem walki wręcz i jest w stanie rzucić wyzwanie nawet takim wojownikom jak Bark czy Metal Knuckles. Nawet jeśli przeciwnik zaatakuje go z zaskoczenia, Klasyczny Knuckles potrafi wyjść z walki cało i przytłoczyć swojego wroga.

Szybowanie Knucklesa

Klasyczny Knuckles jest też dość szybki i zwinny. Potrafi nadążać za Soniciem i Tailsem, a także szybko unikać wrogich ataków. Potrafi szybować i wspinać się po ścianach, jest też doświadczonym łowcą skarbów. Podczas szybowania potrafi złapać inną osobę. Umie też kopać pod ziemią.

Advertisement