Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

Klasyczny Knuckles – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to klasyczny odpowiednik kolczatki Knucklesa.

Historia[]

Seasons of Chaos[]

Knuckles walczący z Metal Knucklesem

W Sonic the Hedgehog: 30th Anniversary Special Knuckles cieszył się spokojem w Mushroom Hill Zone na swojej wyspie, kiedy jedno ze zwierzątek przyniosło mu Szmaragd Chaosu. Niedługo potem kolczatkę zaatakował Metal Knuckles. W trakcie walki robot stworzył zagrożenie dla zwierzątek i Knuckles musiał porzucić szmaragd aby ratować niewinne istoty. Kolczatka udał się potem do Spring Valley Zone, podążając tropem Metal Knucklesa. Uratował wtedy spadającego Sonica i opowiedział jemu oraz Tailsowi i Amy swoją historię. Knuckles, Sonic i Tails ruszyli następnie do Summer Falls Zone, aby znaleźć następny Szmaragd Chaosu. Zostali tam jednak zaatakowani przez Fanga, Beana i Barka. Knuckles zajmował Barka walką, w trakcie której stracili szmaragd, który spadł z klifu.

Knuckles walczący z Barkiem

Knuckles i jego przyjaciele dotarli następnie do Autumn Forest Zone, gdzie otoczyli Eggmana. Doktor wyjawił im wtedy, że Heavy King przejął kontrolę nad jego robotami i wyrzucił go z bazy. Bohaterowie postanowili połączyć siły ze swoimi wrogami i w Winter Caverns Zone ruszyli aby odbić bazę Eggmana. Przed wejściem Knuckles i Sonic stanęli do walki z Metal Soniciem i Metal Knucklesem, ale przerwał ją Eggman, który z pomocą Tailsa odzyskał panowanie nad robotami. Wewnątrz bazy bohaterowie stoczyli walkę z Heavy Kingiem. Kiedy Sonic odwracał jego uwagę, Knuckles i pozostali wykradli po kolei Szmaragdy Chaosu i pozbawili robota mocy. Po walce Knuckles zatrzymał dla siebie zielony Szmaragd Chaosu i postanowił wrócić z nim do domu.

Charakterystyka[]

Osobowość[]

Knuckles bardzo poważnie traktuje swoją pracę strażnika Głównego Szmaragdu i zależy mu na jak najszybszym rozwiązywaniu problemów świata zewnętrznego, aby mógł wrócić do domu i cieszyć się spokojem. Knuckles lubi dobrą walkę i zachęca do niej nawet swoich przeciwników. Chociaż nie jest najbystrzejszy, to daleko mu też do całkowitej głupoty. Czasami ciężko jednak zrozumieć mu pewne ukryte znaczenia. Choć wydaje się twardy na zewnątrz, to w środku jest osobą bezinteresowną i gotową ryzykować własnym życiem dla innych. Jest także skromny i nie lubi być kojarzony tylko jako łowca skarbów.

Wygląd[]

Klasyczny Knuckles wygląda prawie identycznie jak jego odpowiednik, ale jest nieco niższy i posiada czarne oczy zamiast fioletowych.

Moce i umiejętności[]

Knuckles dysponuje przede wszystkim wielką siłą, która pozwala mu stawać w szranki nawet z większymi od niego przeciwnikami. W walce kolczatka posługuje się głównie swoimi pięściami, wspomaganymi dodatkowo przez kolczaste wypustki na rękawicach. Potrafi także posługiwać się własnymi nogami, jeśli jego nogi zostaną skrępowane. Knuckles potrafi także szybować i wspinać się po ścianach, a także jest doświadczonym łowcą skarbów.

Relacje z postaciami[]

Sojusznicy[]

Wrogowie[]

Advertisement