FANDOM

Klan Knucklesa – organizacja pojawiająca się w serialu anime Sonic X. Starożytna cywilizacja kolczatek, zamieszkująca obszar Mistycznych Ruin wiele lat przed wydarzeniami z sagi Chaosa. Najbardziej znaną przedstawicielką plemienia jest kolczatka Tikal. Członkowie klanu są również przodkami obecnego strażnika Głównego Szmaragdu - Knucklesa.

Historia Edytuj

Wiele pokoleń temu Klan Knucklesa zamieszkiwał obszar Mistycznych Ruin. Gdy wodzem został Pachacamac, klan skierował się na ścieżkę wojny. Kolczatki brutalnie napadały i grabiły sąsiednie plemiona, poszerzając swoje imperium. Jedynie Tikal, córka wodza, sprzeciwiała się takim postawom. Nie powstrzymało to jednak Pachacamaca. Wkrótce poprowadził Klan Knucklesa pod Ołtarz Szmaragdów, aby zdobyć Szmaragdy Chaosu i tym samym niesamowitą moc. Tikal, która zaprzyjaźniła się z zamieszkującymi ołtarz Chao i ich strażnikiem, stanęła Pachacamacowi i jego wojownikom na drodze. Mimo jej próśb i ostrzeżeń, Pachacamac wydał rozkaz. W trakcie ataku zarówno Tikal odniosła rany, jak i wszystkie pobliskie Chao. Kolczatki dotarły do Głównego Szmaragdu, ale wtedy spotkali Chaosa. Strażnik ołarza wykorzystał Szmargady Chaosu i za ich pomocą zabił Pachacamaca i jego wojowników. Następnie przemienił się w Perfect Chaosa i doprowadził do eksterminacji sporej części Klanu Knucklesa. Ostatecznie Tikal powstrzymała go, zamykając swoją duszę razem z nim w Głównym Szmaragdzie.

Po śmierci Pachacamaca i zniknięciu Tikal, Klan Knucklesa rozpadł się. Ci, którzy przeżyli, kontynuowali życie w Mistycznych Ruinach. W Mistycznej Świątyni powstało malowidło upamiętniające Perfect Chaosa. Inne kolczatki udały się na Anielską Wyspę, która powstała w wyniku oddziaływania Głównego Szmaragdu. Ich potomkowie strzegli Głównego Szmaragdu przez kolejne pokolenia. Ostatnim żyjącym kolczatką jest obecnie Knuckles, który kontynuuje powinność swych przodków.

Charakterystyka Edytuj

Mężczyźni Klanu Knucklesa posiadają białe tatuaże i paski na swoich głowach i dłoniach, a także noszą rękawice podobne do tych, co u Knucklesa. Tylko mężczyźni posiadają szpikulce na rękawicach, kobiety noszą zwykłe rękawice i biżuterię. Za rządów Pachacamaca Klan Knucklesa był nastawiony na wojnę i podbój, napadając na sąsiednie plemiona w celu zaspokojenia swoich potrzeb przemocy. Wódz posiadał władzę absolutną nad całym klanem i wszyscy musieli się słuchać jego rozkazów.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria