FANDOM

Kao – przeszkoda pojawiająca się w grach Sonic Heroes i Sonic Generations. Są to biało-czerwone koła z kolcami po bokach. Malowidła ich powierzchni przedstawiają wykrzywione oczy i ostre zęby.

Opis Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Kao

Kao w Sonic Heroes

Kao pojawiają się pod koniec poziomu Ocean Palace w wersji Team Sonic i Team Dark. Pojedynczy Kao zacznie ścigać drużynę gracza i będzie mógł zadać mu obrażenia przy kontakcie. W połowie drogi dołączy do niego kolejny, a pod koniec jeszcze trzeci i wszystkie zaczną ścigać gracza, aż do końca trasy. Drużyny wyskoczą potem do przodu na panelach przyspieszających, prosto pod bramę pałacu, podczas gdy Kao wpadną do pobliskiej zatoki.

Sonic Generations Edytuj

Seaside Hill Generations 8

Kao w pierwszym akcie Seaside Hill

W Sonic Generations pojawiają się dwa rodzaje Kao: jeden w akcie pierwszym (Klasyczny) i drugi w akcie druigm (Nowoczesny). Nowoczesny Kao wygląda identycznie jak ten z Sonic Heroes, ale ma odświeżone tekstury. Klasyczny Kao posiada mniejsze kolce po bokach. Pojawiają się na poziomie Seaside Hill. W akcie pierwszym, Kao zacznie ścigać gracza pod koniec. Jeśli postać zostanie przejechana przez Kao, to koło zacznie toczyć się dalej i po chwili będzie za nim podążać drugie, co uniemożliwi zgubienie pościgu. Kao może tutaj toczyć się również po pętlach. Podobnie jak w oryginale, Kao spada potem do zatoki. W drugim akcie, Kao również pojawiają się pod koniec, ale nie gonią gracza i jest ich więcej. Będą przetaczać się przez drogę gracza i mogą zadać mu obrażenia przy kontakcie. Za tą trasą znajduje się tunel w kształcie tuby, wewnątrz którego znajduje się bardzo wiele Kao, które przetaczają się z jednej strony na drugą i na odwrót.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Kao pojawiają się na trasie wyścigowej Ocean View. Podobnie jak w drugim akcie Seaside Hill w Sonic Generations, Kao przetaczają się przez drogą i mogą potrącić pojazd który w nie wjedzie. Pojawiają się w połowie trasy, jeśli gracz wybierze lewą trasę. W wersji lustrzanego odbicia tego poziomu jest na odwrót: Kao pojawiają się na prawej trasie.

Team Sonic Racing Edytuj

W grze Team Sonic Racing Kao pojawiają się ponownie na trasie Ocean View. Przetaczają się po niej w taki sam sposób jak w Sonic & All-Stars Racing Transformed i stanowią zagrożenie dla wszystkich postaci.