FANDOM

Kakofoniczna Muszla (ang. Cacophonic Conch) – przedmiot pojawiający się w grze Sonic Lost World. Jest to czarna muszla służąca do ograniczania mocy Zeti.

Opis Edytuj

Eggman Lost World Conch

Eggman gra na Kakofonicznej Muszli

Kakofoniczna Muszla ma postać czarnej, kolczastej muszli morskiej. Granie na muszli emituje niskie dźwięki osłabiające zdolności Zeti i sprawiające im wielki ból. Wobec innych istot muszla nie wywołuje żadnych efektów. Kakofoniczna Muszla jest bardzo rzadka i trudna do znalezienia.

Historia Edytuj

Doktor Eggman wykorzystał Kakofoniczną Muszlę w Sonic Lost World, w celu kontrolowania grupy Deadly Six. Kiedy Eggman grał na muszli w Desert Ruins, aby ukarać Zeti, zjawił się Sonic i wytrącił mu ją z dłoni. Pod koniec gry Eggman zapowiedział że znajdzie kolejną muszlę i Zeti znowu będą mu służyć.

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

W komiksach Doktor Eggman również wykorzystał Kakofoniczną Muszlę do zniewolenia Deadly Six. Została ona jednak zniszczona przez Orbota, który był pod kontrolą Sigmy. Wydarzenia te zostały potem wykasowane z chronologii, ale w niedalekiej przyszłości Eggman znowu posłużył się muszlą do tego samego celu co poprzednio.