Kakofoniczna Muszla (ang. Cacophonic Conch) – przedmiot pojawiający się w grze Sonic Lost World. Jest to czarna muszla służąca do ograniczania mocy Zeti.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Eggman gra na Kakofonicznej Muszli

Kakofoniczna Muszla ma postać czarnej, kolczastej muszli morskiej. Granie na muszli emituje niskie dźwięki osłabiające zdolności Zeti i sprawiające im wielki ból. Wobec innych istot muszla nie wywołuje żadnych efektów. Kakofoniczna Muszla jest bardzo rzadka i trudna do znalezienia.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Doktor Eggman wykorzystał Kakofoniczną Muszlę w Sonic Lost World, w celu kontrolowania grupy Deadly Six. Kiedy Eggman grał na muszli w Desert Ruins, aby ukarać Zeti, zjawił się Sonic i wytrącił mu ją z dłoni. Pod koniec gry Eggman zapowiedział że znajdzie kolejną muszlę i Zeti znowu będą mu służyć.

W innych mediach[edytuj | edytuj kod]

Archie Comics[edytuj | edytuj kod]

W komiksach Doktor Eggman również wykorzystał Kakofoniczną Muszlę do zniewolenia Deadly Six. Została ona jednak zniszczona przez Orbota, który był pod kontrolą Sigmy. Wydarzenia te zostały potem wykasowane z chronologii, ale w niedalekiej przyszłości Eggman znowu posłużył się muszlą do tego samego celu co poprzednio.