Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

K-TBR 199.2. – organizacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to stacja radiowa znajdująca się w Sunset City.

Historia[]

Darkest Hour[]

W Sonic the Hedgehog Annual 2020 podczas zwyczajnej audycji radiowej do prowadzącego Nite'a zadzwoniła kobieta o imieniu Gala, która powiedziała że potrzebuje pomocy gdyż podążają za nią ludzie, którzy wyglądają na chorych. Nite zaczął dostawać co raz więcej telefonów od spanikowanych cywili opisujących ataki od metalicznych osób. Don zasugerował, by wyjechali z miast, ale Nite uważał, że ich zadaniem jest ostrzec mieszkańców przed nadchodzącym zagrożeniem i zaoferować pomoc. Zdenerwowany Don wyszedł, mówiąc, że nie zamierza czekać aż zostanie zabity przez potwory. Po tym jak Don odszedł, zasmucony Nite odebrał kolejny telefon, tym razem od reprezentanta Restoration, który wyjaśnił mu że obecna pandemia Metal Virusa zmienia cywili w Zomboty. Rozmówca poinformował Nite'a że w mieście powstaje strefa bezpieczeństwa i należy poinformować o niej ocalałych, ponieważ K-TBR 199.2 to ostatnia stacja na tym obszarze, która jeszcze działa. Zainspirowany słowami Nite'a Don zdecydował się wrócić do kolegi i pomóc mu zapewnić warunki do nadawania. W tym czasie Don ogłosił, że ocalali zbierani są w Grand Gold Flicky Hotel, a jeśli nie uda im się tam dostać to powinni zadzwonić do stacji, aby poinformować Restoration o swoim położeniu. Don zajął się zabezpieczaniem drzwi przed ewentualnym atakiem. Wkrótce do stacji zaczął się zbliżać Zombot.