FANDOM

Cudzy1 I'm the leader! I call the shots! Cudzy2
Jet the Hawk, Sonic the Hedgehog Annual 2019

Jet the Hawk – postać pojawiająca się w komiksach z serii Sonic the Hedgehog publikowanych przez IDW Publishing. Jest to antropomorficzny jastrząb i przywódca Babylon Rogues, mistrz jazdy na Extreme Gear.

Historia Edytuj

Bonds of Friendship Edytuj

Annual 2019 Jet Stealing

Jet podczas napadu na Mineral Museum

W Sonic the Hedgehog Annual 2019 Jet, Wave i Storm napadli i obrabowali Mineral Museum w Spiral Hill Village, po czym wycofali się na swój statek. Kiedy cieszyli się łupami, zorientowali się że Storm porwał Jewel, myląc ją z klejnotem. Jet, który nie chciał wypuścić porwanej, zaczął się kłócić z Wave. Kiedy Tangle i Whisper zjawiły się na jego statku, zaproponował im wyścig o Jewel, chcąc w ten sposób ratować swój wizerunek, aby nie wyjść na kogoś niekompetentnego. Wave znów zaczęła się wtedy z nim kłócić i Jet dał się przekonać, aby Storm oddał Jewel. Jednak albatros rzucił nią, a ta wypadła z pokładu. Jet wystraszył się tym i zganił Storma. Po tym jak Tangle przekazała jemu i jego drużynie aby więcej nie zakłócali spokoju Spiral Hill Village, Jet zorientował się że bohaterka zabrała worki z ich łupami. Postanowił nie walczyć o nie, ponieważ Wave stwierdziła że i tak narobili już zbyt wiele zamieszania.

All or Nothing Edytuj

IDW 26 Jet vs Zik

Jet walczący z Zikiem

W Sonic the Hedgehog #25 Jet i Babylon Rogues zostali wezwani na Angel Island przez Amy, która chciała aby pomogli im zniszczyć Metal Virus, który opanował niemal cały świat. Początkowo Jet uznał że jego drużyna wymyśli coś aby przetrwać, ale ostatecznie dał się przekonać gdy Sonic zmusił się do skomplementowania legendarnego mistrza wiatru. Usatysfakcjonowany Jet zgodził się walczyć z Deadly Six o Szmaragdy Chaosu. W Sonic the Hedgehog #26 Babylon Rogues zostali przydzieleni przez Sonica do odebrania Szmaragdu Chaosu, w którego posiadaniu znalazł się Zik. Jet i jego drużyna polecieli następnie na swoich deskach przez portal do Winterburga, gdzie zaatakowali Zika. Zostali jednak szybko strąceni ze swoich desek, a Zik przywłaszczył sobie tą należącą do Jeta. Jet jednak szybko odzyskał swoją deskę i zrzucił z niej Zika, ale nie zwrócił przy tym uwagi na to, że Wave i Storm zostali otoczeni przez tłum Zombotów.

IDW 28 Jet vs Zik

Jet pokonujący Zika

W Sonic the Hedgehog #28 Jet ścigał Mistrza Zika, domagając się aby wypuścił Wave i Storma, których otaczały Zomboty. Zik zaczął mu wypominać bycie słabym przywódcą i kazał błagać o litość. Jet jednak nie zamierzał tego uczynić, gdyż według niego Babylon Rogues nigdy nie błagają ani się nie poddają, oraz tym bardziej nie przegrywają. Po tych słowach zaatakował Zika strumieniem wiatru, który posłał go prosto do Storm i Wave, którzy zadali mu ostateczny cios i odzyskali zielony Szmaragd Chaosu. Zik został wrzucony w tłum Zombotów, podczas gdy Jet dołączył do swoich przyjaciół, chcąc wrócić z nimi na Angel Island. Okazało się jednak, że ich Extreme Gear uległy uszkodzeniu w trakcie walki. Nie chcąc zostawiać Wave i Storma, Jet podpiął Szmaragd Chaosu do swojej deski wrzucił ją przez portal na Angel Island, wiedzac że Sonic ostatecznie ich uratuje. Następnie dołączył do Babylon Rogues w walce z Zombotami.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Jet jest chciwym złodziejem, który nie waha się przed rabowaniem oficjalnych instytucji aby osiągnąć zysk. Posiada jednak pewne standardy i nie chce, by jego gang był postrzegany jako brutalny, ani też niekompetentny. Jest bardzo pewny siebie, ale posiada krótki temperament. Jego duma sprawia, że kiedy jego wizerunek pogarsza się, chce dowieść swojej wartości, nawet jeśli sytuacja nie jest odpowiednia.

Wygląd Edytuj

Jet jest zielonym jastrzębiem z licznymi ciemnozielonymi piórami z tyłu głowy i białymi piórami na klatce piersiowej. Posiada niebieskie oczy i żółty dziób. Jet nosi białe rękawiczki z czerwono-czarno-białymi rękawami. Po jego czerwonych butach z białymi nogawkami ciągną się symbole czarnych, rozgałęzionych płomieni. Jet nosi również żółte gogle sportowe, która zakłada podczas wyścigów.

Moce i umiejętności Edytuj

Jest jest uzdolniony w posługiwaniu się latającymi deskami Extreme Gear. Jest także zdolnym przywódcą i profesjonalnym złodziejem, efektywnie planując wszelkie rabunki. Jego personalną deską jest Type-J. Jego główną bronią są Bashōsen - dwa wachlrze, którymi jest w stanie wytwarzać fale wiatru.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

Wrogowie Edytuj