Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Być może szukałeś badnika o nazwie Jaws, pojawiającego się w Sonicu the Hedgehog z 1991 roku?

Jawz (ジョーズ Jōzu?), znany również jako Jawzun (ジョーズン Jōzun?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog. Jest robotem przypominającym rekina w kształcie pocisku.

Opis[]

Jawz to robot o wyglądzie rekina. Z tyłu posiada silniki. Badniki pojawiają się niespodziewanie i poruszają się w powietrzu jak torpedy. Są szybkie i poruszają się w jednym kierunku. Gdy badnik zada obrażenia graczowi, wybucha i nie upuszcza zwierzęcia. Można go zniszczyć skacząc na niego.

Historia[]

Sonic the Hedgehog 3[]

Jawz-spr.png

Jawz zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog 3, na poziomie Hydrocity Zone.

Sonic Colors[]

Jawz Colors sprite.png

Jawz pojawiają się w obu wersjach Sonic Colors, na poziomie Aquarium Park. W wersji na Wii, roboty pływają pod wodą. Kiedy wykryją gracza, zaczną szarżować w jego stronę w linii prostej. Pojawiają się również mniejsze odmiany Jawz, w kolorze zielonym, które podążają za graczem dookoła a nie w linii prostej. Oba warianty można zniszczyć za pomocą Spin Jumpa lub Yellow Drilla. W wersji na Nintendo DS, pojawiają się tylko niebieskie warianty, które pływają pod wodą. Kiedy wykryją gracza, zaczną szarżować w jego stronę w linii prostej i nie mogą być wtedy zniszczone. Aby je pokonać i nie otrzymać obrażeń, gracz musi wykorzystać Yellow Drill.

Sonic Mania[]

JawzMania-spr.png

Jawz powraca na poziomie Hydrocity Zone i zachowuje się tak samo jak w grze Sonic the Hedgehog 3

Galeria[]

Szkice koncepcyjne[]

Artwork[]

Modele[]

Advertisement