FANDOM

Island of Nimbus – lokacja pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sonic's Nightmare 159

Miasto przemysłowe na Island of Nimbus

Island of Nimbus to mała wyspa położona w zatoce i otoczona przez góry. Znajduje się na niej opuszczone przemysłowe miasto, w którym wydobywano ropę. Znajdują się tutaj jeszcze stare, nieużywane chemikalia. Większość budynków jest przeznaczona do celów fabrycznych i posiada kominy. Pod ziemią znajdują się specjalne maszyny do wydobywania ropy. Oprócz tego Islan of Nimbus otoczona jest przez popękane, szklane rury, które dawniej służyły do transportowania ropy.

Historia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sonic's Nightmare 102

Cloud Burster na Island of Nimbus

W odcinku Sonic's Nightmare Sonic udał się na Island of Nimbus, aby sprawdzić czy Doktor Robotnik nie dotarł już tam aby zebrać chemikalia, które miał rozpylić jego Cloud Burster. Jeż nie znalazł nikogo na wyspie, więc wyruszył w drogę powrotną, ale wtedy natknął się na ślady Cloud Burstera. Tymczasem Doktor Robotnik, Snively i Swat-boty przybyli na Island of Nimbus i rozpoczęli załadunek chemikaliów. Snively sprowadził także na wyspę Sally, Bunnie i Antoine, których Robotnik kazał uwięzić w specjalnej klatce i wykorzystać jako przynętę na Sonica. Jeż przybył wkrótce na wyspę, ale Cloud Burster znajdował się już w powietrzu. Robotnik kazał wystrzelić za Soniciem samonaprowadzającą kulę ognia. Sonic uciekał przed nią przez szklany tunel otaczający wyspę, po czym ugasił ją wskakując do wody. Gdy się z niej wydostał, otoczyły go Swat-boty, ale jeż zdołał je zatopić. Później Sonic miał zamiar uratować przyjaciół, ale Cloud Burster zaczął już rozpylać swoje chemikalia. Jeż zakopał się więc pod ziemię i uruchomił starą maszynę do wydobywania ropy. Po chwili ropa wystrzeliła z kominów i zalała Cloud Burster, zmuszając Robotnika do ucieczki. Następnie Sonic wyciągnął swoich przyjaciół z klatki podając im pierścień. Bohaterowie ostatecznie uciekli z wyspy, która zaczęła eksplodować, aż wreszcie zatonęła, wskutek działań Sonica pod ziemią.