FANDOM

Ironlock Prison – lokacja pojawiająca się w serialu Sonic the Hedgehog. Jest to stare więzienie położone w Dark Swamp.

Opis Edytuj

Satam Sonic Boom 146

Most linowy prowadzący do Ironlock Prison

Ironlock Prison to zrujnowane więzienie położone na Dark Swamp. Jest jedyną strukturą w okolicy. Więzienie znajduje się na małej wysepce, na którą można się dostać przez wiszący most linowy. Brama więzienia posiada masywne, drewniane drzwi otoczone kamiennym murem. Wewnątrz więzienia znajdują się różne piętra i cele, a w jednej z nich pozostawiono stary komputer. Więzienie jest połączone podziemnymi tunelami z Robotropolis.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Ironlock Prison zostało wybudowane w 1543 roku, a porzucone około 3134 roku, 100 lat przed wydarzeniami z serialu Sonic the Hedgehog.

Sezon pierwszy Edytuj

Satam Sonic Boom 164

Sally i Antoine w Ironlock Prison

W odcinku Sonic Boom Sally i Antoine przybyli do Ironlock Prison, po tym jak Nicole podała im że z budynku dochodził sygnał wiadomości zostawionej prawdopodobnie przez Króla. Bohaterowie ostrożnie przechodzili przez most linowy, lecz gdy ten zaczął się walić, Antoine wziął Sally za rękę i szybko pobiegł z nią, zanim konstrukcja się zapadła. Bohaterowie weszli następnie do środka i znaleźli poszarpany fragment materiału z płaszcza królewskiego. Wkrótce dotarli do celi, w której znajdował się stary komputer. Sonic przeskoczył wtedy na więzienną wysepkę i dostał się do środka. Sonic, Sally i Antoine wspólnie z Nicole odszyfrowali komputer i pozyskali z niego mapę podziemnych tuneli pod Robotropolis. Wkrótce potem aktywowali pułapkę, którą była zapadnia. Po tym jak wylądowali w podziemnych tunelach, napadł ich potwór, który okazał się być maszyną Robotnika. Po tym jak Sonic zniszczył robota, bohaterowie dotarli podziemnymi tunelami z powrotem do Robotropolis.