Cudzy1 Eggman's ultimate masterpiece in mid-air sized anti-Sonic weaponry. It boasts extreme durability and a wide variety of attacks. At present only one has been made, but it dogs Sonic through multiple scenes. Cudzy2
Opis, Sonic Unleashed

Interceptor – przeciwnik pojawiający się w grze Sonic Unleashed. Jest robotem Eggmana z serii Egg Fighter. Jak dotąd wyprodukowany tylko jeden model tego robota.

Opis Edytuj

Jest to wielki robot o okrągłym korpusie. Posiada dwa masywne ramiona i zieloną antenę na głowie. Porusza się latając. Jest również bardzo silny i wytrzymały.

PlayStation 3/Xbox 360 Edytuj

Interceptor pojawia się na poziomach: akt 5 Savannah Citadel; akty 1 i 2 Dragon Road; akty 1, 2 i 3 Skyscraper Scamper; oraz akty 1 i 2 Jungle Joyride.

Interceptor pojawia się w sekcjach, w których gracz musi przed nim uciekać. Gracz nie może zaatakować robota i musi unikać jego ataków. interceptor strzela laserami ze swoich ramion. Aby uniknąć tego ataku gracz musi wykonać Quick Step na bezpieczną stronę. Drugi atak to wytworzenie fali uderzeniowej nad którą trzeba przeskoczyć. Jeśli Sonic za bardzo zbliży się do robota, to Interceptor zada mu cios ze swojej pięści. Gracz musi również uważać na rozmieszczone na drodze bomby.

PlayStation 2/Wii Edytuj

W tej wersji Interceptor pojawia się tylko w drugich aktach Windmill Isle i Eggmanland. Interceptor może być tutaj zniszczony, jeśli zada mu się pięć uderzeń. Można tego dokonać wbiegając w niego Sonic Boostem, kiedy robot będzie przed graczem. Kiedy jest za graczem Interceptor wykorzystuje swoje dłonie z obrotowymi kołami. Będzie kładł ręce na krawędziach trasy i zbliżał się do gracza, albo obie dłonie położy na środku trasy i zaszarżuje do przodu. Gracz musi wykonać Quick Step na bezpieczną część trasy aby uniknąć tego ataku.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W Sonic Colors pojawia się Big Chaser - wielki przeciwnik przed którym gracz również musi uciekać.
  • W wersji na PS2/Wii po otrzymaniu wystarczającej ilości uderzeń Interceptor zacznie sam się bić, tym samym niszcząc się.