FANDOM

Temat tego artykułu pojawia się głównie lub wyłącznie w komiksie wydawnictwa IDW Publishing.

Indygowy WispWisp pojawiający się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing.

Historia Edytuj

Przeszłość Edytuj

Indygowe Wispy po raz pierwszy wspierały Sonica podczas jego przygód w Lost Hex. Krótko po tym jak rozpoczęła się wojna między Resistance, a Imperium Eggmana, Wispy zostały poproszone przez przyjaciół Sonica o pomoc. Kosmici z wielką chęcią udzielili wsparcia, godząc się nawet na to by oczekiwać w kapsułach na podniesienie przez żołnierzy Resistance. Krótko przed końcem walk, wiele Indygowych Wispów zostało przejętych przez Rougha i Tumble'a w jednym z miast.

Fallout Edytuj

W Sonic the Hedgehog #3 Sonic i Knuckles odkryli Indygowe Wispy uwięzione w arsenale miasta, które przejęli Rough i Tumble. Indygowe Wispy wyzwoliły się potem spod kontroli Rougha i Tumble'a, dzięki temu że przekonał je Sonic. Najemnicy zostali pokonani, a miasto wyzwolone. Indygowe Wispy dołączyły do świętowania, a także obiecały trzymać się blisko mieszkańców miasta i pomagać im w obronie ich domów.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Wygląd Edytuj

Indygowy Wisp jest Wispem o indygowym kolorze skóry. Ma wielką głowę w kształcie kuli, z jednym fioletowym okiem w środku. Posiada również małą antenkę, a na dole trzy małe, zaokrąglone odnóża. Dookoła siebie posiada pierścień.

Moce i umiejętności Edytuj

Indygowy Wisp potrafi lewitować. Jego naturalną zdolnością jest wytwarzanie i gromadzenie energii, która może być potem wykorzystana w Wisponach. Jego moc opiera się na asteroidach.