FANDOM

Indygowy Wisp (インディゴウィスプ? ang. Indigo Wisp) – jeden z gatunków Wispów, który pojawia się w serii Sonic the Hedgehog. Po raz pierwszy pojawił się w grze Sonic Lost World. Zapewnia transformację w Indigo Asteroid.

Historia Edytuj

Sonic Lost World Edytuj

W grze Sonic Lost World Indygowe Wispy pojawiły się po raz pierwszy w wersjach na Wii U i Nintendo 3DS. Występują w Kapsułach Wispów jako power-up, który umożliwia transformację w Indigo Asteroid. W wersji na Wii U pojawiają się tylko w Windy Hill, a w wersji na Nintendo 3DS w Windy Hill, Desert Ruins, Sky Road i Lava Mountain.

Sonic Runners Edytuj

W Sonic Runners Indygowe Wispy odegrały poboczną rolę w historii. Część z nich postanowiła pozostać na Ziemi i założyć tam swoje kolonie. Podczas rozgrywki, Zespół Sonica zwraca się o pomoc do tych Wispów w różnych sprawach. Obejmuje to zarówno sprawę powstrzymania Doktora Eggmana jak i niektóre sprawy osobiste. Ponadto, czasami pomagają graczowi po prostu przekazując pewne wartościowe informacje. Indygowe Wispy pojawiają się także jako część przedmiotu Indigo Asteroid, który gracz może wykorzystać na poziomach.

Sonic Forces Edytuj

W grze Sonic Forces Indygowe Wispy pojawiają się w Kapsułach Wispów jako power-up który pozwala skorzystać z mocy indygowego Wisponu. Pojawiają się w Spaceport, Prison Hall, Park Avenue, Aqua Road, Capital City, drugiej i trzeciej walce z Infinitem, Red Gate Bridge, Imperial Tower, i walce z Robotem Death Egg.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Indygo Wisp jest Wispem o indygowym kolorze skóry. Ma wielką głowę w kształcie kuli, z jednym fioletowym okiem w środku. Posiada również małą antenkę, a na dole trzy małe, zaokrąglone odnóża. Dookoła siebie posiada pierścień.

Moce i umiejętności Edytuj

Osobny artykuł: Indigo Asteroid

Indygo Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Indygo Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą go używać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Indygo Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Indigo Asteroid, która tworzy wokół niego silne pole grawitacyjne, pozwalające na niszczenie przeszkód i przyciąganie wszelakiego rodzaju przedmiotów.

W innych mediach Edytuj

IDW Publishing Edytuj

Osobny artykuł: Indygowy Wisp (IDW)

W komiksach IDW Publishing Indygo Wispy posiadają przeszłość taką samą jak w grach do momentu zakończenia wydarzeń z Sonic Forces. Po zakończeniu wojny Wispy nadal pomagały mieszkańcom świata Sonica.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj