FANDOM

Cudzy1 My dream... is... to make Maginaryworld a world full of light... Cudzy2
Illumina, Sonic Shuffle

Illumina (イルミナ Irumina?) – postać pojawiająca się w grze Sonic Shuffle. Jest bóstwem, które włada światem snów znanym jako Maginaryworld, oraz chroni Precioustone. Kiedy Illumina straciła w siebie wiarę została rozdzielona na dwie istoty: Luminę i Voida. Ostatecznie Sonic i jego przyjaciele pomogli przywrócić ją do normalnego stanu.

Historia Edytuj

Illumina intro

Illumina traci wiarę w siebie

W przeszłości Illumina stworzyła Precioustone i umieściła go w Świątyni Światła aby stać na straży wszystkich snów. Pewnego razu straciła jednak wiarę w siebie i w możliwość utworzenia idealnego świata snów - Maginaryworld. Doprowadziło to do jej rozpadu na dwie istoty: Luminę reprezentującą pozytywne aspekty snów, oraz Voida reprezentującego ich negatywne strony. Kiedy Illumina przestała istnieć, Lumina straciła pamięć i myślała że pomagała swojej pani w pilnowaniu Precioustone. Void z kolei pogrążył się w rozpaczy, ponieważ czuł się samotny i odrzucony, dlatego postanowił zdobyć Precioustone. Jednak próba zakończyła się rozpadem artefaktu na kawałki, które zostały rozrzucone po całym Maginaryworld.

Illumina credits

Illumina żegna Sonica i jego przyjaciół

Lumina przywołała do pomocy czterech bohaterów, których potrzebowała do pomocy w odzyskaniu odłamków: Sonica, Tailsa, Knucklesa i Amy. Ostatecznie Void został pokonany a jego rozpacz uciszona. Sonic i jego przyjaciele przekonali Luminę do tego, aby zaakceptowała Voida, ponieważ w snach oprócz dobrych aspektów potrzebne są także negatywne cechy, które uczynią je silniejszymi. Kiedy Lumina i Void połączyli się z powrotem stworzyli Illuminę. Odrodzona Illumina podziękowała bohaterom za pomoc i obiecała że Maginaryworld stanie się jeszcze lepszym miejscem. Następnie odesłała ich z powrotem do ich ciał.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Illumina była miłą i pełną ciepła osobą. Potrafiła motywować innych za pomocą swojej gry na harfie. Marzeniem Illuminy było stworzenie idealnego świata Maginaryworld, pełnego światłości. Jednakże w trakcie marzenia o nim zatraciła wiarę w siebie i możliwość zrealizowana tego planu. Po odrodzeniu odzyskała pewność siebie i obiecała, że uczyni Maginaryworld jeszcze lepszym miejscem.

Wygląd Edytuj

Illumina posiada humanoidalną sylwetkę. Posiada długie, różowe włosy i szaty w tym samym kolorze. Na czole i klatce piersiowej nosi fioletowy amulet. Oprócz tego posiada długie, anielskie skrzydła.

Moce i umiejętności Edytuj

Illumina dysponowała ponoć wieloma nigdy nie zademonstrowanymi mocami. Bardzo dobrze gra na harfie, wypełniając serca słuchaczy radością i ciepłem. Potrafi także kontrolować Precioustone i zarządzać snami.

Relacje z postaciami Edytuj

Sojusznicy Edytuj

W innych mediach Edytuj

Archie Comics Edytuj

Illumina była wspominana w komiksach, ale jeszcze się w nich nie pojawiła. Podobnie jak w grach była opiekunką Maginaryworld, skąd rozporządzała snami przy użyciu Master Precioustone. Na pewien czas rozpadła się na Luminę i Voida, ale została potem przywrócona do normalności.