FANDOM

Cudzy1 A straightforward course through the icy battlements and curving wooden bridges of Blizzard Castle, a wintry world built around an active volcano. Carefully navigate the ice caves and avoid falling into the deep caverns that lie beneath the track. Giant eggs are best avoided if you want to finish first. Cudzy2
Opis trasy

Icicle Valley – druga trasa Pucharu Chao w grze Sonic & Sega All-Stars Racing. Położona jest w Blizzard Castle znanym z serii Billy Hatcher and the Giant Egg.

Opis Edytuj

Icicle Valley mapa

Mapa trasy

Icicle Valley to dość prosta trasa. Zawodnicy wjeżdżają najpierw na zaśnieżoną powierzchnię z ostrym zakrętem w lewo. Zamiast zakręcania gracz może pojechać przed siebie, w stronę ustawionych na trasie strzałek. Zakrywają one wjazd do jaskini w której porusza się kilku przeciwników. W przypadku skręcenia w lewo, pojawia się zakręt w prawo, prowadzący na biegnący w górę klif. Po wyskoczeniu z klifu zawodnicy lądują na lodowej trasie, z przechylonym zakrętem w lewo. Trasa ta zbiega się z wyjściem z wcześniej wspomnianej jaskini. Dalej mieści się kolejny ostry zakręt. Jeśli graczowi nie uda się tutaj wykręcić, to spadnie w przepaść. Dalej położona jest jaskinia z serią zakrętów. Po wyjechaniu z jaskini gracze wylatują w powietrze, a następnie lądują na brukowanej trasie prowadzącej do mety. Należy tu uważać na wielkie jaja, które są wyrzucane z rozmieszczonych po bokach trasy rur.

W wersji na Nintendo DS trasa jest znacznie krótsza i nie posiada skrótów. Wyścig rozpoczyna się od zakrętu w prawo na brukowanej drodze. Na krawędziach trasy pojawia się śnieg, który spowalnia gracza. Zawodnicy jadą następnie prosto, aż w końcu trafiają na lodową trasę. Zakręca ostro w lewo, a potem w prawo do lodowego tunelu, podobnie jak w wersji na konsole/PC. U wylotu tunelu gracze wyskakują na brukowaną trasę, po której przetaczają się wielkie jaja. Po ominięciu przeszkód zawodnicy przekraczają metę.

Muzyka Edytuj

Muzyka z tras wyścigowych zlokalizowanych w Blizzard Castle zmienia się. Domyślnie jest to utwór Tumbling Xylophone, ale gracz może dokupić w sklepie kolejne utwory. Będą one się zmieniały automatycznie, lub po wyborze gracza.

Konsole/PC Edytuj

Nazwa Muzyka
Tumbling Xylophone
Billy's Courage
A Jack-in-the-Box!
Bossa Nova of Briny Air
Volcanic Orchestra

Nintendo DS Edytuj

Nazwa Muzyka
Tumbling Xylophone
A Jack-in-the-Box!
Volcanic Orchestra

Galeria Edytuj

Konsole/PC Edytuj

[?
]
Galeria

Nintendo DS Edytuj

[?
]
Galeria

Zobacz też Edytuj