Ice Paradise – czwarty poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Ice Paradise to zaśnieżony obszar, rozgrywający się na obrzeżach wielkiego miasta. W tle można dostrzec wysokie budynki i przemieszczające się reflektory.

Mapa Ice Paradise

Poza śniegiem, pokrywającym cały Ice Paradise, gracz natknie się tu również na obszary pokryte lodem. Jeśli postać dotknie lodu, zacznie po nim zjeżdżać na siedząco. To samo dzieje się, jeśli postać będzie poruszać się metalowym zjazdem dla bobslejów. Można tu też spotkać dwa rodzaje rurociągów: proste (transportujące gracza do jednego konkretnego miejsca) i okrągłe (posiadające jeden wlot i dwa wyloty, którymi można dostać się do górnych części poziomu, lub na dolne). Oprócz tego znajdują się tu żółte rampy, pozwalające przemieszczać się and przepaściami pokryte śniegiem szyny, i zamarznięte drążki, którymi gracz może wybić się w górę lub w dół.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Aero Egg

Po przejściu obu aktów gracz staje do walki z bossem - Aero Egg. Podczas walki gracz ściga wielki latający pojazd. Aero Egg zrzuca na trasę bomby. Aby uderzyć w kokpit, należy wskoczyć na platformę na końcu ogona pojazdu. Po dotknięciu platforma przechyla się i wybija gracza w górę.

Badniki[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Pen
Pen sprite 2.png
Balloon
Balloon sprite.png
Hammerhead
Hammerhead sprite.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Ice Paradise Akt 1
Ice Paradise Akt 2

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]