Ice Paradise – czwarty poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis Edytuj

Ice Paradise to zaśnieżony obszar, rozgrywający się na obrzeżach wielkiego miasta. W tle można dostrzec wysokie budynki i przemieszczające się reflektory.

Ice Paradise Mapa

Mapa Ice Paradise

Poza śniegiem, pokrywającym cały Ice Paradise, gracz natknie się tu również na obszary pokryte lodem. Jeśli postać dotknie lodu, zacznie po nim zjeżdżać na siedząco. To samo dzieje się, jeśli postać będzie poruszać się metalowym zjazdem dla bobslejów. Można tu też spotkać dwa rodzaje rurociągów: proste (transportujące gracza do jednego konkretnego miejsca) i okrągłe (posiadające jeden wlot i dwa wyloty, którymi można dostać się do górnych części poziomu, lub na dolne). Oprócz tego znajdują się tu żółte rampy, pozwalające przemieszczać się and przepaściami pokryte śniegiem szyny, i zamarznięte drążki, którymi gracz może wybić się w górę lub w dół.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Aero Egg

Po przejściu obu aktów gracz staje do walki z bossem - Aero Egg. Podczas walki gracz ściga wielki latający pojazd. Aero Egg zrzuca na trasę bomby. Aby uderzyć w kokpit, należy wskoczyć na platformę na końcu ogona pojazdu. Po dotknięciu platforma przechyla się i wybija gracza w górę.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Pen
Pen sprite 2
Balloon
Balloon sprite
Hammerhead
Hammerhead sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Ice Paradise Akt 1
Ice Paradise Akt 2

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]