Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

IDW Sonic the Hedgehog Issue 47 – czterdziesty-siódmy numer z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła[]

''The ROAD TO #50 continues here! Enjoy a TEN-ISSUE-long adventure leading up to the EPIC SHOWDOWN in milestone issue #50.
Amy, Tangle, Jewel, and Belle's peaceful camping trip is still up in flames... literally. The fire is blazing but all the tension from before has melted away and the heroines are ready to save the day! Plus, being confronted with such danger has some reevaluating their futures... Find out more in the final part of "Trial by Fire"!

Trial by Fire, Part 3[]

Tangle, Belle i Ashe, oraz towarzyszący im Motobug spadli do rwącej rzeki, podtrzymując się jedynie na ciągniętej przez nurt kłodzie. Tangle zdołała wspiąć się na kłodę i utrzymać Belle swoim ogonem. Próbując wyłapać pozostałych zakręciła całą kłodą, plącząc wokół niej swój ogon. Ostatecznie jednak wszyscy znaleźli się w bezpiecznej pozycji. Ashe był przerażony sytuacją w jakiej się znaleźli, ale Belle uspokoiła go, mimo tego że kłoda ciągle obijała się o pobliskie skały. Belle była również pod wrażeniem entuzjazmu Tangle, która przyznała, że zawsze marzyła o wielkich przygodach i pomaganiu innym. Niedługo potem grupa napotkała na swojej drodze wodospad. Nieopodal Amy i Jewel pomagały w nabieraniu wody do ugaszenia pożaru, kiedy zobaczyły swoje przyjaciółki spadające w dół wodospadu. Pobiegły szybko na miejsce, gdzie pośród skał znaleźli zanurzoną i najwidoczniej nieprzytomną Tangle.

Postacie[]

Galeria[]

Okładki[]

Zapowiedź[]

Ciekawostki[]

Advertisement