Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł jest tylko zalążkiem!

IDW Sonic the Hedgehog Issue 45 – czterdziesty-piąty numer z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła[]

The ROAD TO #50 starts here! Enjoy a TEN-ISSUE long adventure leading up to the EPIC SHOWDOWN in milestone issue #50.
ROAD TRIP!!! The girls; Amy, Jewel, Tangle, and Belle, are heading off on a well-deserved camping trip. Between Dr. Eggman, Dr. Starline, and the Deadly Six, life has been a bit stressful, so they hope rest and relaxation will bring them some peace. Unfortunately... tensions are high and Amy's fortune card readings leave everyone feeling confused. Can the girls extinguish the awkwardness before it burns out of control? Find out in "TRIAL BY FIRE," part one by Evan Stanley.

Trial by Fire, Part 1[]

Postacie[]

Galeria[]

Okładki[]

Zapowiedź[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Początkowo numer ten miał ukazać się 22 września 2021 roku, ale jego premierę przesunięto na 6, a potem 13 października.
  • Karty tarota Amy pojawiające się na okładce B i w trakcie historii zostały zaprojektowane przez Dianę Skelly. Ich symbole nie mają powiązania z prawdziwymi kartami tarota. Na okładce B poszczególne kostiumy postaci mają reprezentować ich role w fabule. Dodatkowo, Amy nawiązuje do japońskiej instrukcji z gry Sonic the Hedgehog CD, mówiąc że karty zaprowadziły ją kiedyś do kogoś wyjątkowego.
  • Początkowo na okładce RI miała pojawić się Belle z wbitą w czoło gwoździem i deską, co jest nawiązaniem do odcinka serialu SpongeBob Kanciastoporty - Kobyłka morska, w którym Patryk znalazł się w identycznej sytuacji. Potwierdzono jednak, że szkic ten został wykonany tylko dla żartu i nigdy nie miał trafić na ostateczną okładkę.
  • Tails wspomina o nowej grze firmy Ages, co jest nawiązaniem do Segi pisanej od tyłu, a także do wczesnego marketingu firmy i sloganu To Be This Good takes AGES.
  • Na stronie szóstej pojawia się postać podobna do Garfielda.
  • Na stronie dziesiątej pojawia się puszka Chaos Coli, która reklamowana była na plakatach z gry Sonic Adventure 2.
  • Opis karty Głównego Szmaragdu nawiązuje do modlitwy Tikal z gry Sonic Adventure.
  • Na stronie trzynastej karta "Statue Savior" przypomina ukrytą rzeźbę anioła pojawiającą się w przeszłości Wacky Workbench z gry Sonic CD. Nazwa karty nawiązuje także do osiągnięcia za znalezienie rzeźby w reedycji z 2011 roku.
Advertisement