Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

IDW Sonic the Hedgehog Issue 37 – trzydziesty-siódmy numer z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła[]

There's a new kid on the block! And a new... tower? While Tangle tries to initiate Belle into the Restoration, Sonic, Amy, and Tails investigate a mysterious looking tower that has popped up. Everyone is pushed to their limits in "Test Run"!

Test Run, Part 1[]

Sonic i Tails prowadzili Belle przez zrujnowane miasto, aby została przyjęta do Restoration. Sonic zapewnił ją, że przyjmują wszystkich chętnych do pomagania innym, szczególnie po wydarzeniach z epidemii Metal Virusa. Tails wspomniał także, że pomagają odszukać zaginionych, w tym twórcę Belle. Oglądając się dookoła Belle nie była pewna czy są w dobrym miejscu. Sonic uspokoił ją jednak i zaprowadził razem z Tailsem do szopy z narzędziami. Tails uruchomił tam windę do podziemi, ustawiając narzędzia w odpowiedniej konfiguracji. Opowiedział następnie, że Restoration postanowiło zachować ruiny miasta na powierzchni, jako miejsce pamięci dla tego, co mieszkańcy stracili. Swoje domostwa postanowili odbudować pod ziemią, wraz z nowym Restoration HQ. Powitała ich tam entuzjastycznie Amy, której towarzyszyła Jewel. Amy potwierdziła, mówiąc że pomagała jedynie dopiąć ostatnie sprawy. Tails wytłumaczył wtedy, że szukają tymczasowego domu dla Belle. Jewel przyjęła ją, zadowolona z nowej wolontariuszki. Gdy zapytała o umiejętności jakimi dysponowała, Belle odpowiedziała że dobrze radzi sobie z pracą przy drewnie. Jewel nie miała dla niej tego konkretnego zastosowania, więc poprosiła jedną z członkiń Restoration o skierowanie Belle do warsztatu produkcyjnego. Na pożegnanie Tails zmotywował Belle, która była dość nerwowa. Amy i Jewel oprowadziły natomiast Sonica i Tailsa po nowym HQ, mówiąc że mają za sobą mnóstwo pracy, która je wykończyła. Wkrótce potem do Jewel zwróciła się jedna z wolontariuszek. Tymczasem Belle spotkała się z niemiłymi komentarzami na temat jej wyglądu od innych członkiń Restoration. W warsztacie spotkała się z kierownikiem, który poprosił ją o pomoc w pracach. Belle pomagała najpierw w przenoszeniu skrzynek, podczas gdy jej przełożony pracował nad samochodem, ale omyłkowo podpalił jej wtedy ogon. Próbowała potem zrobić dla niego kawę, ale nie zasmakowała mu. Gdy przenosiła kolejne skrzynie próbowała wziąć się w garść, ale wózek widłowy przejechał jej po ogonie. Belle odruchowo kopnęła wtedy skrzynię, która uderzyła w linę trzymającą w górze łódź, wywołując panikę wśród pobliskich wolontariuszy. Kiedy zastanawiała się jak może pomóc, Tangle wskoczyła i swoim ogonem przytrzymała łódkę, prosząc także o pomoc ponieważ zaczęła się robić ciężka. Belle uspokoiła się nieco, ale jej przełożony zbeształ ją i kazał odejść z jego warsztatu, aby nie sprawiała więcej kłopotów. Gdy Belle próbowała przepraszać, Tangle interweniowała, mówiąc że zajmie się sprawą. Kierownik pozwolił im odejść, gdyż obie nie były mile widziane w jego warsztacie. Podczas gdy Belle uważała swoją karierę w Restoration za katastrofę, Tangle pocieszała ją, mówiąc że na początku też miała problemy. Pochwaliła również kopnięcie wykonane przez Belle, która wytłumaczyła że wywoływane jest zawsze gdy ktoś pociągnie ją za ogon. Podekscytowana Tangle również powiedziała, że posiada specjalne umiejętności związane z własnym ogonem. Miała również nadzieję, że będą miały okazję wypróbować się razem, gdy nadejdzie okazja. Usłyszały wówczas parę wolontariuszy mówiących o nienaturalnych burzach w pobliżu wybrzeża, o które podejrzewali Eggmana. Tangle zaprowadziła następnie Belle do centrum, gdzie spotkały się ponownie z Soniciem, Tailsem, Amy i Jewel, którzy przeprowadzali analizę. Jewel wyświetliła ostatnie zdjęcie jakie wykonał ich dron zwiadowczy, zanim został zniszczony przez burzę. Zdjęcie przedstawiało wieżę z galaktyczną kulą energii na szczycie, otoczną dwiema obręczami. Tails zauważył, że energia pochodziła ze szczytu i musiała być czymś potężnym, wpływającym na pogodę i wywołującym burze. Jewel przyznała, że Restoration nie dysponowało środkami do poradzenia sobie z tym problemem, ale nie mogli pozostawić pobliskich wiosek w niebezpieczeństwie. Sonic z ochotą postanowił pomóc, przeczuwając że Eggman jest za to odpowiedzialny. Amy również zamierzała się dołączyć, nie chcąc przegapić kolejnej przygody z niebieskim jeżem. Tangle również chciała do nich dołączyć, ale Jewel zatrzymała ją, przypominając o tym że miała w tym tygodniu pracę w magazynie. Sonic próbował pocieszyć Tangle, mówiąc jej że pomoże im następnym razem. Belle zastanawiała się natomiast, czy jej stary przyjaciel mógłby być w tajemniczej wieży. Jednakże nie mogła się przyznać do swoich zamiarów, bo wszyscy odkryliby jej motywacje. Tangle miała zamiar wrócić do pracy, ale została zatrzymana przez Belle, która szepnęła jej swój plan na ucho.

Sonic, Tails i Amy dolecieli wkrótce Tornadem pod wieżę. Sonic wyskoczył z samolotu aby wyeliminować Egg Pawny na drodze, a Tails i Amy rzucili się aby pomóc w wyważeniu drzwi. Wewnątrz wpadli jednak do tajemniczej bramy. Tymczasem Tangle pytała Belle, czy była pewna swojego planu. Belle odpowiedziała, że miała zamiar pomóc Sonicowi, co przekonało Tangle. Obie odkryły następnie Extreme Gear - Big Bang, którą Belle zaczęła naprawiać. Tangle wyjaśniała w tym czasie, że dołączyła do Restoration po tym jak Jewel stanęła na czele organizacji. Od tamtego czasu rzadko widywała jednak swoją przyjaciółkę, która była zbyt zajęta pomaganiem innym. Tangle myślała również nad powrotem do swoich obowiązków, ale Belle uruchomiła wtedy Exterme Gear. Obie wyjechały następnie z Restoration HQ, doprowadzając kierownika warsztatu do szału. Tangle wspomniała, że nigdy wcześniej nie kierowała Extreme Gear, ale Belle odpowiedziała że obecnie było za późno aby się o to martwić. Z kolei wewnątrz wieży Sonic, Tails i Amy znaleźli się w zupełnie nowym pomieszczeniu. Drzwi z których przyszli zostały uszkodzone, prawdopodobnie przeładowane kiedy bohaterowie przez nie przeszli. Amy martwiła się, że mogli aktywować jakiegoś rodzaju alarm, ale Sonic nie przejmował się zbytnio, czując że w środku znajdą odpowiedzi. Po drodze Sonic znalazł Egg Pawna i zniszczył go, wierząc że wkrótce dotrą do ważnego punktu. Tails podniósł z ziemi kredę i zastanawiał się po co Egg Pawn nosił ją ze sobą. Sonic i Amy nie zwracali na to zbytniej uwagi i ruszyli dalej, ku irytacji Tailsa. Dziesięć minut później nie udało im się zajść nigdzie. Tails postanowił wtedy zostawić ślad kredy na ścianie i pobiec dalej. Po powrocie na ścianie nie było już śladu kredy. Tails uznał wtedy, że miejsce w którym się znajdują nieustannie się przekształca. Amy zastanawiała się co mogą z tym zrobić. Lis odpowiedział, że nie znał odpowiedzi, ale mógłby na coś wpaść po drodze. Sonic postanowił przeprowadzić swój własny eksperyment i sprawdzić, czy wieża za nim nadąży. Jeż złapał Tailsa i Amy, a następnie ruszył w pośpiechu przez zmieniające się, różnokolorowe korytarze. Otoczenie wokół nich zaczęło nabierać coraz mniej sensu - zaczęli biegać w zupełnie różnych kierunkach jednocześnie, a także dostrzegali swoje odbicia. Amy zachęcała Sonica aby biegł jeszcze szybciej, mając nadzieję że w ten sposób wydostaną się z labiryntu. Amy rzuciła potem swój młotek w ścianę i Sonic kopnął go, aby wzmocnić uderzenie. Wówczas cała trójka wpadła w nieznaną próżnię.

Postacie[]

Galeria[]

Okładki[]

[?
]
Galeria

Zapowiedź[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

Advertisement