Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki

IDW Sonic the Hedgehog Issue 35 – trzydziesty-piąty numer z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła[]

Please keep your arms and legs inside the ride at all times, this is going to be a bumpy one! Rogue calls on Sonic and Tails for backup after the appearance of a hooded villain at White Park. The recently-revealed shadowy figure from Eggman's base tags along, but can they really be trusted? All will be revealed in "Chao Races and Badnik Bases," part three!

Chao Races and Badnik Bases, Part 3[]

Sonic, Tails i Belle znaleźli się otoczeni przez liczne Beaty i Egg Keepery w jednej z opuszczonych baz Eggmana. Sonic próbował odpędzać Badniki, ale nie mógł tego robić wiecznie. Tails poinformował wtedy wszystkich o swoim planie i poprosił, aby poszli za nim. Podlatując do drzwi lis zwabił kilka Beatów. Kiedy te się zdetonowały, lis odskoczył i eksplozja zburzyła drzwi, pozwalając bohaterom uciec. Sonic pobiegł naprzód, zostawiając pozostałych w tyle. Tails został wtedy unieruchomiony przez Egg Keepera i zaczął wołać o pomoc. Sonic zawrócił się, ale Belle uprzedziła go. Pociągnęła następnie za swój ogon i wystrzeliła się do przodu, zabierając Tailsa poza zasięg robota. Belle i Tails zostali wtedy ogłuszeni, ale Sonic wrócił się po nich i pochwalił. Przyznał potem, że ma dość chodzenia po sekretnych bazach. Zabrał następnie swoich przyjaciół i wyskoczył z nimi na zewnątrz bazy, lądując w śniegu. Niebieski jeż dobrze się bawił, ale Belle była przerażona. Tails powiedział jej, że dla nich to jednak normalne. Lis wyciągnął następnie swój Miles Electric, chcąc poinformować pozostałych o tym, co się wydarzyło. Odebrał wtedy jednak wiadomość od Rouge. Nietoperzyca poinformowała lisa, że napotkała problem i poprosiła, aby zawiózł Sonica do White Park Chateau, by ten mógł pomóc Amy i pozostałym. Sonic zastanawiał się na czym mógł polegać problem, a Tails wyczuwał, że sprawa jest poważna i dlatego powinni się pośpieszyć. Sonic pożegnał się z Belle, ale ta zapytała, czy mogliby również ją podwieźć. Sonic milczał, a Tails zwrócił mu wtedy uwagę, mówiąc że Belle dopiero co ocaliła mu życie dwa razy i nie chciał jej zostawiać. Belle zapewniała, że nie szukała kłopotów, ale nie mogła już wrócić do swojej kryjówki, gdyż zajęły ją Badniki. Sonic zgodził się, uprzedzając ją aby wybrała sobie skrzydło Tornada. Bohaterowie poleciceli następnie do White Parku. Belle, która przez całą drogę musiała trzymać się skrzydła, przyznała że nie przepada za lataniem. W hotelu Sonic i Belle spotkali Amy, która przytuliła jeża. Dodała również, że szukała Rouge, która miała zadzwonić do Tailsa - potrzebowali jego pomocy w wyborze części. Według Sonica Rouge przekazała im, że wydarzyła się sytuacja awaryjna. Amy jednak o niczym nie wiedziała, ponieważ nie nazwałaby tak obecnej sytuacji. Amy zaprowadziła następnie Sonica i Belle do apartamentu Clutcha. Przedtem Belle została jej przedstawiona. W samym apartamencie Sonica powitała zmartwiona Cream, której bardzo zależało na otwarciu klatki w której uwięzione były Chao, ale tak aby nie robić im krzywdy. Słysząc, że klatka posiada liczne kłódki, Belle ujawniła się i pokazała narzędzia w swoich palcach, których mogłaby użyćc jako wytrychów. Cream była uradowana, a Sonic nieco osłupiały. Cream i Belle przedstawiły się sobie, a także wskazały na Clutcha, który leżał nieprzytomny na podłodze. Sonic natomiast zapytał Amy czy wszystko w porządku. Wyjaśniła wtedy, że miała złe przeczucia co do Rouge i Tailsa - jeśli Rouge zmieniłaby swój plan, to powiedziałaby jej o tym. Sonic postanowił znaleźć ich i pobiegł na zewnątrz. Cream zapytała wtedy dokąd udał się jeż. Amy odpowiedziała, że poszedł po Tailsa i zaraz miałby wrócić. Gemerl przypomniał jednak, że nie mają zbyt wiele czasu. Zanim jednak mógł dokończyć, włączyło się światło i dało się słyszeć przeszywający śmiech.

Clutch zdołał uciec mówiąc, że tylko udawał nieprzytomnego. Amy wzniosła swój Piko Piko Hammer i kazała mu się ujawnić i walczyć uczciwie. Zamiast tego oddał strzał ze swojej laski i zaczął tłumaczyć, że nie zostawia swoich drzwi otwartych bez powodu - ci, którzy wiedzą, są na tyle rozsądni aby z nim nie zadzierać. Jednakże pozostali nie mają szans na ujście z życiem. Clutch wcisnął następnie guzik na swojej spince i uciekł, żegnając się z bohaterkami. Z cieni wyłonił się wielki robot Snowy, a także inne Badniki zaczęły powstawać i otaczać grupę. Amy powiedziała Gemerlowi, aby pomógł Cream, podczas gdy ona zajmie się Snowym. Robot przystąpił do walki z mniejszymi Badnikami, podczas gdy Amy wykonała unik przed uderzeniem większego. Uderzyła go następnie młotkiem, ale nie miało to większego efektu. Zaczęła więc uciekać przed Snowym, chcąc aby Sonic jej pomógł. Opamiętała się jednak wiedząc, że nie powinna pozwalać zwykłemu Badnikowi, aby ją pomiatał. Przyznała, że praca w Restoration była znacznie cięższa niż wszystko inne, a niszczenie robotów było to jej specjalność. Amy rzuciła w głowę robota meblem, zadając mu poważniejsze uszkodzenie i jeszcze bardziej rozwścieczając. Tymczasem Tails obudził się, związany razem z Rouge w kolejce górskiej, którą prowadziłą zakapturzona postać z przodu. Tails zapytał Rouge, dlaczego ta go zaatakowała, kiedy wylądował Tornadem tam gdzie trzeba. Nietoperzyca wyjaśniła, że działała wbrew własnej woli. Została zahipnotyzowana, aby wykonać za kogoś brudną robotę - miała przeczucie, że wiedziała również dla kogo. Zakapturzona postać powstrzymała ją, nie chcąc zdradzać niespodzianki przedwcześnie. Osobnik był zadowolony z tego, że Rouge spodobała się jego sztuczka umysłowa, ale żałował, że nie utrzymała się dłużej. Kontynuował, mówiąc że gdyby miał więcej czasu, to przeprowadziłby całą operację lepiej. Na koniec dodał, że liczy na więcej sesji z Rouge, gdyż była wyjątkową uśpioną agentką. Według zakapturzonego złoczyńcy kolejka górska miała dojechać na kraniec parku, gdzie wyskoczyłby razem z nimi. Mieliby potem mnóstwo czasu na rozmowę w kapsułach testowych. Sonic biegł tymczasem po trasie kolejki, zauważając złoczyńcę, a także Tailsa i Rouge. Zakapturzona postać rzuciła wtedy w Sonica jednym z wagonów, aby zrzucić go z trasy. Jeż został jednak złapany przez Shadowa, któremu nie podobało się, że Sonic nie zdołał ominąć ataku. Sonic mimo wszystko podziękował wybawcy. Shadow odpowiedział mu następnie, że poprzednio złapał nie tego co trzeba, ale tym razem się nie pomyli. Sonic zwrócił wtedy na siebie uwagę zakapturzonej postaci, domagając się od niej przeprosin za rzucanie kolejkami górskimi. Zanim Tails zdołał ostrzec Sonica, zakapturzona postać ujawniła się jako Doktor Starline. Sonic zapytał się naukowca gdzie się podziewał, ale doktor nie zamierzał udzielać na to odpowiedzi, ponieważ miał jeszcze wiele osób do porwania. Sonic obiecał mu, że w taki mrazie pobije go znacznie szybciej. Starline jednak przygotował dla niego niespodziankę - na pobliskiej górze doszło do eksplozji i śnieżna lawina zaczęła zmierzać prosto do hotelu. Starline postawił wtedy Sonicowi i Shadowowi wybór uratowania Tailsa i Rouge, albo niewinnych gości hotelowych.

Postacie[]

Galeria[]

Okładki[]

Zapowiedź[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Początkowo numer ten miał ukazać się 25 listopada 2020 roku, ale jego premiera została potem przesunięta na 2 grudnia.
  • Na okładce A pojawia się plakat Shadowa trzymającego kupek Chaos Coli, co jest nawiązaniem do reklam Chaos Sody i Chaos Coli, które pojawiały się na plakatach w Sonic Adventure i Sonic Adventure 2.
  • Na okładce A na widowni pojawia się dyrektor Chao Kindergarten.
  • Dwa Chao na okładce A przypominają Sonica i Shadowa. Co więcej ich pozy nawiązują do rywalizacji między tymi postaciami.
  • Na okładce A pojawia się Chao z kamieniem na głowie i numerem osiem. Jest to nawiązanie do Wyścigu ślimaków, 107 odcinka serialu SpongeBob Kanciastoporty, w którym Patryk wystawił w wyścigu swój kamień z taką samą cyfrą.
  • Na okładce A pojawia się antropomorficzny kapibara z Flickym na głowie i jedzący loda. Postać tę pierwotnie narysowała Diana Skelly, a Aaron Hammerstrom uzyskał pozwolenie do umieszczenia jej na okładce.
Advertisement