FANDOM

IDW Sonic the Hedgehog Issue 32 – trzydziesty-drugi komiks z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła Edytuj

The second half of the Metal Virus Saga epilogue. With all the chaos of the recent past still fresh in everyone's minds, Dr. Eggman launches a new assault-determined to take down his enemies once and for all.

W Spiral Hill Village Doktor Eggman przerwał świętowanie, zjawiając się w wielkim i uzbrojonym robocie wykorzystującym Omegę. Doktor podziękował wszystkim za zebranie się w jednym miejscu, co znacznie ułatwiało mu zniszczenie ich. Whisper zwróciła się do Amy o rozkazy, ale dziewczyna odpowiedziała, że przekazała dowodzenie Jewel. Jednakże przerażona Jewel nie wiedziała co robić, gdyż nie była typem bohatera. W pobliżu, za jednym z budynków, Babylon Rogues obserwowali zajście. Wave spytała Jeta o to co powinni zrobić. Jastrząb odparł, że już raz pomogli bohaterom i teraz mogą zostawić im Eggmana, podczas gdy sami zabiorą sobie kilka skarbów i uciekną. Big tymczasem był zajęty szukaniem Żabka. Vector postanowił przejąć inicjatywę i poprosił Tailsa, aby użył Miles Electrica aby namieszać z programowaniem maszyny. Latającym przyjaciołom kazał spróbować dostać się do kokpitu, a reszcie celować w nogi. Babylon Rogues wkroczyli do Mineral Museum w poszukiwaniu skarbów, ale Rouge zdołała je bezpiecznie ewakuować poza ich zasięg. Wciąż bolało ją, że będzie musiała je zwrócić, ale uznała że będzie warto. Gemerl poleciał szybko w kierunku kokpitu, mimo ostrzeżeń Cream. Eggman zdołał go jednak porazić naelektryzowanymi kablami i wciągnąć do środka maszyny, zmuszając do posłuszeństwa. Doktor roześmiał się i podziękował za ulepszenie, a także zwrócenie mu drugiego zbuntowanego robota. Tymczasem w świecie Blaze w Imperial Palace Blaze powitała Sonica, który wrócił ze swojego biegu wokół wyspy. Gardon zauważył, że jeż wrócił przynajmniej do biegania. Przyniósł następnie Blaze Szmargady Sol i zapytał, czy jest pewna że zadziałają. Blaze odparła, że nie, ponieważ przybycie Sonica i jego utrata pamięci pozostają tajemnicą. Jako strażniczka Szmaragdów Sol tylko ona mogłaby ich użyć do tego zadania. Przybierając formę Burning Blaze zwróciła uwagę Sonica, mówiąc że Szmaragdy Sol pomogą mu przypomnieć, kim naprawdę jest. Poprosiła go aby spojrzał w ich ogień. Sonic początkowo zadawał pytania dlaczego Blaze płonie i nazywa go bohaterem, ale wtedy dojrzał swoje wspomnienia.

Tymczasem w Spiral Hill Village Rouge zapytała Tailsa o jego plan. Odpowiedział, że stworzył kod, który powinien uszkodzić system maszyny i uwolnić Gemerla. Jednakże nie mógł się połączyć z żadnym bezprzewodowym odbiornikiem, co oznaczało że będą musieli załadować program bezpośrednio. Tails i Rouge polecieli w kierunku panelu na tyle robota. Rouge zauważyła, że maszyna była dość tandetna w swojej konstrukcji, ponieważ Eggman musiał ją budować w pośpiechu. Po tym jak Rouge znalazła panel, Tails podłączył do niego swój Miles Electric i uwolnił Gemerla, którego złapali Cream i Charmy. Robot rozpoczął restart swojego systemu. Tails zauważył wtedy, że Omega był praktycznie częścią maszyny, będąc do niej fizycznie podłączonym. Tails planował znaleźć sposób na uwolnienie Omegi, ale Eggman dostrzegł ich i otworzył swój kokpit, wystrzeliwując destrukcyjny promień z pistoletu laserowego. Rouge ochroniła Tailsa przed strzałem, który zostawił dziurę w budynku. Omega tymczasem walczył z nowym programem, który kazał mu zniszczyć wrogów Eggmana. Dostrzegł w sobie konflikt, gdyż chciał jednocześnie zlikwidować doktora, dlatego wstrzymał ostrzał, dając pozostałym szansę na bezpośredni atak. Cheese trafił wtedy Eggmana w głowę, przez co doktor zamknął swój kokpit i zaczął przywracać Omegę do porządku. Charmy prosił robota aby walczył, lecz jego system został nadpisany i musiał służyć doktorowi. Charmy zdołał szybko uniknąć kolejnego ataku. W świecie Blaze Sonic odzyskał swoje wspomnienia. Po krótkiej przerwie wstał i odparł, że czuje się jakby przebiegł zbyt wiele pętli z rzędu, ale jednocześnie opuściły go niejasności. Jeż podziękował Blaze za pomoc, a ta zapytała go czy z jego światem wszystko w porządku. Sonic pamiętał, że rozwiązał problemy dzięki pomocy Silvera, ale Blaze nadal miała wątpliwości, gdyż jeż rozbił się znienacka w jej ogrodzie z amnezją. Nerwowy Sonic odparł, że lubi spektakularne wejścia i przeprosił. Dodał, że nie pożegnał się ze swoimi przyjaciółmi przed odejściem, wiedząc że zmartwi ich tym. Zapytał Blaze czy mogła by go odesłać z powrotem do domu, na co ta wyraziła zgodę, prosząc aby przekazał Amy i Cream jej pozdrowienia. Sonic dodał także, że Blaze mogłaby ich kiedyś odwiedzić, gdyż za nią tęsknią.

W Spiral Hill Village Doktor Eggman przyznał, że grupa walczyła dobrze, ale przyszedł czas aby zrównać ich i wioskę razem z ziemią. Jednakże wtedy w ognistym wybuchu zjawił się Sonic, pytając czy przyjaciele za nim tęsknili. Widząc rannego Tailsa i zszokowanego Eggmana zauważył, że przybył dość późno. Tails wyjaśnił mu, że Eggman korzystał z Omegi do zasilania swojej nowej maszyny. Jeż wyruszył szybko do ataku na protestującego Eggmana, uszkadzając kokpit i uwalniając Omegę. Robot uwolnił cały swój gniew i zniszczył wielką maszynę, po czym rozpadł się, mówiąc że skończyła mu się amunicja. Sonic powiedział mu, że wystarczająco już odegrał swoją rolę, ale robot kazał nie traktować się protekcjonalnie. Wściekły Eggman uciekł z maszyny w swoim Egg Mobilu, mając pretensje do Sonica że musiał zniszczyć jego zabawę. Jeż odparł, że zawsze i wszędzie będzie to robił. Chciał również by Eggman zbliżył się. Nerwowy Eggman zapytał Sonica, czy nadal żywił urazę za to że prawie został Zombotem. Sonic potwierdził, że była to jedna z jego spraw. Eggman postanowił się wycofać, uznając że wygrał gdyż udało mu się zrujnować przyjęcie. Obiecał także, że jego kolejny plan będzie nie do zatrzymania. Sonic wiedział, że wkrótce znów jego drogi skrzyżują się z doktorem. Jeża przytuliła nagle Amy, która martwiła się że nigdy go nie zobaczy. Sonic odparł, że była to jedynie katastrofalna, zaginająca rzeczywistość eksplozję i nic mu nie jest. Przekazał także pozdrowienia od Blaze. Tails dołączył się, mówiąc że wiedział iż Sonic wróci. Tangle dołączyła się wtedy, pytając czy byli gotowi na grupowe przytulanie. Sonic zgodził się i Tangle użyła swojego ogona, aby owinąć wszystkich wokół Sonica. Jewel zbliżyła się jednak i Tangle przeprosiła ją, mówiąc że nie uwzględniła jej, ale mogłaby się między nich wcisnąć. Jewel jednak chodziło o pożar, który nadal trwał w wiosce. Sonic uznał, że można to łatwo naprawić i poinformował Tangle, że jej wioska była dość skłonna do inwazji. Odpowiedziała, że zanim się pojawili to była w zasadzie dosyć nudna. Następnie Sonic i Tangle zaczęli gasić ogień, a Amy skomentowała, że Sonic nigdy się nie zatrzymuje, co Tails potwierdził. Dołączyli się następnie do gaszenia, aż wreszcie wszystko zostało przywrócone do normalności. Zaczął wstawać nowy dzień, a Sonic siedział sam na dachu, uważając że dobrze jest wrócić i być zdrowym. Miał nadzieję, że Silver i Blaze kiedyś odwiedzą jego świat i nie będą przy tym musieli rozwiązywać jakiegoś rodzaju katastrofy. Sonic postanowił wyruszyć na kolejną przygodę, opuszczając miasto.

Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zapowiedź Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

IDW31-32Cover

Połączone okładki A numerów 31 i 32

  • Okładka A jest drugą połową dwuczęściowej panoramy, łączącą się z okładką A Sonic the Hedgehog #31.
  • Początkowo numer ten miał zostać wydany 2 września 2020 roku, ale jego premiera została przesunięta najpierw na 30 września, potem na 16 września i ostatecznie na 23 września.