FANDOM

Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule mogą się diametralnie zmienić!
Prosimy nie dodawać spekulacji do artykułu i każdą możliwą informację poprzeć przypisem.

IDW Sonic the Hedgehog Issue 30 – trzydziesty komiks z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła Edytuj

"The Metal Virus Saga is over, but that doesn't mean things are back to normal. As the world begins picking up the pieces, who will be missing? What villains will escape? And who will go back on their word?

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy numer z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing, który początkowo miał ukazać się w tym samym miesiącu co poprzedni. Jednakże oba zostały odłożone w czasie na ponad dwa miesiące z powodu pandemii koronawirusa. Początkowo numer ten miał ukazać się 27 maja 2020 roku, co zmieniono potem na 5 sierpnia i ostatecznie na 19 sierpnia.
  • Fanowska postać Adama Bryce'a Thomasa, Lanolin, pojawiała się początkowo na szkicu okładki A, ale została potem wycięta.
  • Na okładce B Orbot trzyma głowę Omegi podobnie jak w "Hamlecie" Williama Szekspira, gdzie padły słynne słowa "Być albo nie być? Oto jest pytanie".