FANDOM

Ten artykuł dotyczy nadchodzącego wydarzenia!
Informacje zawarte w tym artykule mogą się diametralnie zmienić!
Prosimy nie dodawać spekulacji do artykułu i każdą możliwą informację poprzeć przypisem.

IDW Sonic the Hedgehog Issue 29 – dwudziesty-dziewiąty komiks z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła Edytuj

"All or Nothing," Part Four! This is it! Sonic and the remaining members of the Restoration team-up for their final fight against the ultra powerful Deadly Six. Not only do they have to take on Zavok, but a legion of zombots as well! The thrilling final battle of the Metal Virus Saga!

Na Angel Island ostatni ocalali znaleźli się twarzą w twarz z Zombotami, z czego niektórzy byli ich poległymi sojusznikami. Podsumowując w jakiej sytuacji się znaleźli, Sonic dodał także że Zavok wzmacnia się mocą Szmaragdu Chaosu, ostrzeliwując wyspę kulami ognia i używając swoich elektromagnetycznych zdolności do rzucania Zombotami. Knuckles zauważył, że nie mają dokąd uciekać. Sonic miał jednak w zanadrzu pewien plan i poprosił Knucklesa, aby ten mu zaufał. Kolczatka odpowiedział mu, aby lepiej się powiódł, inaczej będzie go nawiedzać, po czym wymierzył Shadowowi-Zombotowi cios. Sonic prosił go aby tego nie robił, ale Knuckles chciał trzymać Zomboty z dala od ocalałych i Głównego Szmaragdu. Powiedział następnie Sonicowi, aby pośpieszył się i uratował już świat. Sonic pobiegł zatem, w towarzystwie Silvera niosącego Szmaragdy Chaosu. Poprosił również Metal Sonica o pomoc. Doktor Eggman zgodził się, gdyż był to jedyny sposób aby go uratować, po czym kazał Metal Sonicowi aktywować jego mechanizmy obronne. Metal Sonic podniósł zatem Sonica i poleciał razem z nim i Silverem w kierunku Zavoka. Zeti dostrzegł trójkę, pytając ich czy to wszystko co byliby w stanie przeciwko niemu wystawić. Dodał także, iż mimo zniszczenia metod produkcji Metal Virusa nadal dowodzi Zombotami, które zainfekują każdy zakątek świata. Zavok cisnął następnie grupą Zombotów w trójkę - Metal Sonic zdołał je ominąć dzięki swoim manewrom. Sonic poprosił następnie robota aby leciał prosto w Szmaragd Chaosu na klatce piersiowej Zavoka.

Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Zapowiedź Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo komiks ten miał ukazać się 13 maja 2020 roku, ale jego premiera została wstrzymana z powodu pandemii koronawirusa, aż ostatecznie ustalonno ją na 22 lipca 2020 roku.