FANDOM

IDW Sonic the Hedgehog Issue 27 – dwudziesty-siódmy komiks z serii Sonic the Hedgehog publikowanej przez IDW Publishing.

Fabuła Edytuj

"All or Nothing," Part 2. The remaining heroes of the Restoration have split-up to retrieve the Chaos Emeralds and hopefully save their world. Will Tails, Amy, Gemerl, and Cream be able to get the Emeralds, or will the Restoration's last desperate plan fall to ruin?

W Vista View Tails i Amy uciekali przed Zomomem, zastanawiajac się jak ktoś o takich rozmiarach mógłby być taki szybki. Amy postanowiła w końcu walczyć i uderzyła Zomoma swoim Piko Piko Hammerem i początkowo myślała, że udało jej się go pokonnać. Okazało się jednak, że Zomom połknął młotek, zaintrygowany jego nietypowym smakiem. Zdegustowana Amy zaczęła wyciągać swoja broń z paszczy Zomoma, a Tails pomógł jej uderzając Zeti po głowie. Rozwścieczyło to Zomoma, który obiecał że pogryzie ich dodatkowo przed połknięciem. Tails uśmiechnął się wtedy i powiedział Zomomowi o prowiancie, który musiał upuścić podczas pościgu. Podekscytowany Zeti pobiegł do tyłu, aby poszukać wspomnianego posiłku. Amy zapytała się wtedy Tailsa co powinni zrobić, ponieważ Zomom był dla nich zbyt silny i zbyt głupi by dać się przechytrzyć. Tails nie miał jeszcze planu, przypominając sobie że plan Sonica wydawał się znacznie ławiejszy. Amy zauważyła jednak, że mogą łatwo odwrócić jego uwagę, dlatego jedno z nich powinno go zwabić, a drugie odebrać szmaragd. Tails określił jej plan jako ryzykowny, ale był gotów go wypróbować. Wkrótce Zomom powrócił, wściekły na to że został oszukany. Co więcej był również głodny, dlatego pełen wściekłości wysłał za Tailsem i Amy Zomboty. Lis szybko złapał Amy i odleciał z nią z dala od Zombotów, które zaczęły ich gonić wspinając się po dachach. Tymczasem w Sunset City Cream zaczęła odsuwać się od Gemerla kontrolowanego przez Zeenę, która zaczęła ją wyśmiewać za to że przyprowadziła ze sobą robota, wiedząc że Zeena może go z łątwością kontrolować tak jak inne maszyny. Cream zaczęła przekonywać Gemerla, przypominając mu iż zawsze chciał jej chronić i że był zbyt silny, aby dać sobą pomiatać, oraz że ma dobre serce. Na koniec poprosiła Gemerla aby poosłuchał swojego serca. Nagle robot uderzył się w głowę i zachwiał, wpadając w objęcia Cream. Poinformował ją wtedy o wykryciu obcych sygnałów i zniszczeniu jego bezprzewodowego odbiornika, aby zakłócić sygnały. Cream jednak zauważyła, że Gemerl nadal był w stanie ją usłyszeć. Zawiedziona Zeena postanowiła wstać i samodzielnie rozwiązać problem, używając mocy Szmaragdu Chaosu do stworzenia wiązek energii, którymi chwyciła dłonie i stopy Emerla, aby kontroolować jego ruch i zmusić do zaatakowania Cream. Gemerl odebrał to jako zewnętrzną ingerencję, na którą nie miał wpływu i prosił Cream aby wykonała unik. Cream wykonała Spin Dash i uderzyła Zeenę, która była tym zszokowana. Cream odpowiedziała jej wtedy, że nienawidzi walki, ale nienawidzi też jak jej przyjaciele cierpią i tego jak okrutna była Zeti. Zaczęła następnie deptać więzy stworzone przez Zeenę, ale ta szarpnęła nimi, podrzucając Cream i zderzając Gemerla z ziemią. Następnie wrzuciła robota w tłum Zombotów, a Cream kopnęła i złapała za uszy, obezwładniając. Zaczęła z niej następnie szydzić, mówiąc że dobrze wie kim jest - dobrą, małą dziewczynką która chce zadowolić wszystkich dookoła siebie. Wypomniała także, że Cream uważała sie za lepszą moralnie, ale jej przekonania postawiły ją teraz przed zbliżającą się hordą Zombotów. Zeena zażartowała na koniec z Cream, gdyż myślała że jest gotowa zaprzyjaźnić się z każdym.

Z powrotem w Vista View Tails i Amy kontynuowali ucieczkę przed Zomomem i jego hordą Zombotów, ale zaczęli tracić siły. Zirytowany Zomom zaczął się obracać i uderzył w ziemię, powodując wstrząs. Tails zdążył jednak złapać Amy i wylądować z nią na bramie miasta. Tails upadł z powodu zmęczenia, ale Amy próbowała go zachęcić aby ruszali dalej. Tails jednak twierdzil, że powinni zoostać w tym samym miejscu. Gdy Zomom zaczął po nich biec, Tails kazał Amy czekać na odpowiedni moment. W odpowiednim momencie oboje uderzyli w koła opuszczające bramę, powodując jej zwalenie się na Zomoma. Ogłuszony Zeti padł przygnieciony ciężarem bramy, a Amy i Tails wyciągnęli jego Szmaragd Chaosu, po czym uciekli. Zomom zaczął ich wołać z powrotem, gdyż bez szmaragdu nie mógł kontrolować Zombotów. Zauważył wtedy, jak zbliżają się one po niego. Z kolei w Sunset City Zeena zaczęła narzekać że jej ręce się męczą i zamierzała skończyć z Cream. Gemerl zdołał się wtedy wyrwać z hordy Zombotów i doleciał do Zeeny, łapiąc ją za głowę i uderzając o ziemię, ratując tym samym Cream. Zeena nie zamierzała się jednak poddawać i wściekle zwiazała Gemerla mocą Szmaragdu Chaosu, zmuszając go do upuszczenia Cream. Gemerl szybko poleciał za jej plecy i związał ją jej własnymi wiązkami, dzięki czemu Cream była w stanie wyrwać jej Szmaragd Chaosu. Jej moce zniknęły wtedy, a Gemerl pojawił się za nią i przypomniał jej, że zraniła Cream. Następnie rzucił Zeenę w tłum Zombotów, które szybko ją pochłonęły. Cream przeprosiła Gemerla, ale ten uznał że i tak potrzebował jej pomocy. Jednakże Cream ujawniła wtedy ślad Metal Virusa na swoim nadgarstku. Nie chcąc zarazić innych, Cream oddała Gemerlowi szmaragd, prosząc go aby wrócił sam. Zaczęła następnie płakać i ukryła twarz, mówiąc że będzie udawać iż znajduje się po prostu w strasznym filmie. Gemerl jednak rzucił szmaragd przez portal i odleciał z Cream, tłumacząc jej że pozostanie z nią aż zacznie się czuć dobrze. Tymczasem na Angel Island Sonic i Eggman dostrzegli zbliżający się Faceship, co oznaczało że Zavok już ich znalazł.

Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

[?
]
Galeria

Zapowiedź Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

IDW27-28Cover

Łączone okładki RI

  • Okładki RI tego numeru i Sonic the Hedgehog #28 łączą się ze sobą w jeden obraz.
  • Początkowo numer ten miał ukazać się 11 marca 2020 roku, ale jego premierę przesunięto potem o dwa tygodnie, później na 18 marca, aż ostatecznie z powrotem na 25 marca.
  • Początkowo Abigail Starling mylnie został uznany za autora okładki B, którą w rzeczywistości wykonał Johnatan Gray.
  • Na okładce B postaci wydają się grać w Sonic Shuffle na konsolę Sega Dreamcast.
    • Według Jonathana Gray'a, mimo że postaci grają na konsoli Dreamcast, to nie mógł wykorzystać spiralnego logo konsoli, z powodu praw autorskich. Zamiast tego użył innegosymbolu.
    • Reggie Graham zasugerował, aby niektóre kontrolery były przezroczyste.
    • Baner trzymany przez Flicky jest nawiązaniem do sloganu poprzedniej serii komiksowej publikowanej przez Archie Comics.
    • Omega trzyma małą flagę z symbolem Black Arms.
    • Tło ekranu wyników jest fragmentem mapy z wyboru poziomu w grze Sonic Adventure 2.
    • Wersja Sonic Shuffle, w którą wydają się grać postaci, została określona przez Jona jako Sonic Shuffle 2.
    • Kontroler Biga przypomina wędkę.
    • Rouge posługuje się kodem JHG - pełnymi inicjałami Jonathana Gray'a.
    • Flicky z tej okładki musiały zostać zakryte, ponieważ Sega nie chciała aby logo było zakryte.
    • Jonathan Gray przygotował okładkę B tego numeru jeszcze przed wykonaniem swoich okładek do Sonic the Hedgehog #24 i Sonic the Hedgehog #25.
  • Okładka RE (CE) zawiera wiele nawiązań:
    • Tails trzyma torbę z miniaturowymi Tails Doll i [[[Eggrobo]].
    • Breloczek na telefonie Amy przypomina niesławny lizak z podobizną Sonica,
    • Cream nosi koszulkę z Chao in Space.
    • Cała grupa wydaje się zmierzać na konwent, pod nazwą Dreamcon, nawiązujący prawdopodobnie do konsoli Dreamcast. Na ich identyfikatorach widnieje niebieska spirala przypominająca logo konsoli.