Howard Watcher – postać pojawiająca się w serialu Sonic X. Jest to główny nadzorca Więziennej Wyspy.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Saga Shadowa[edytuj | edytuj kod]

Howard Watcher pojawił się tylko w odcinku Ucieczka z Więziennej Wyspy. Nadzorował celę na Więziennej Wyspie, w której przetrzymywano Sonica. Wierzył w to, że jeż był odpowiedzialny za poprzedni atak na wyspę i wiele innych przestępstw. Chciał go więc jak najdotkliwiej ukarać. Niespodziewanie na Więzienną Wyspę przyleciał Doktor Eggman, który wysłał zakłócenia i tym samym pozbawił wyspę systemów obronnych. Howard Watcher i jego współpracownicy zdołali po pewnym czasie przywrócić sprawność, ale Eggman zdążył w tym czasie rozpocząć główne uderzenie. Kiedy Amy Rose dostała się do celi, w której więziono Sonica, Howard Watcher wysłał za intruzami Gold Beetle i Flying Dog. Później Watcher i cały personel Więziennej Wyspy zostali ewakuowani, gdy odkryto że Eggman i jego drużyna podłożyli bombę. Po tych wydarzeniach Więzienna Wyspa została zniszczona, a Howard Watcher najprawdopodobniej stracił swoją posadę.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Howard Watcher jest bardzo zaangażowany, a wręcz nadgorliwy, w swojej pracy. Pysznił się najnowszą technologią GUN na Więziennej Wyspie i uważał, że nikt nie byłby w stanie uciec z więzienia pod jego okiem. Watcher bardzo nienawidził Sonica, co może wskazywać na to że w przeszłości doznał ze strony jeża pewnej urazy. Znany jest również z długiego i niepotrzebnego opisywania robotów i technologii, jaką GUN wystawiało na Więziennej Wyspie.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Howard Watcher jest jasnej karnacji człowiekiem. Nosi mundur strażnika więziennego, na który składają się ciemnoniebieskie spodnie, jasnoniebieska koszula, czapka, a także czarne okulary.

Relacje z postaciami[edytuj | edytuj kod]

Wrogowie[edytuj | edytuj kod]

Galeria[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Nazwisko "Watcher" jest oczywistym nawiązaniem do roli tej postaci.