FANDOM

Cudzy1 Gear said to be used on a grand adventure. Cudzy2
Opis, Sonic Riders

Hovercraft (きんとうん Kinto'un?)Extreme Gear typu Board, pojawiająca się w grze Sonic Riders. Minimalizuje spowolnienie podczas ładowania skoku.

Opis Edytuj

Hovercraft to mała, biała chmura. Pojawiła się w grze Sonic Riders, gdzie według swojego opisu była użyta podczas wielkiej przygody. Może być zakupiona w sklepie za 1500 pierścieni od początku gry. Posiada dość wysokie statystyki, z których najwyższa jest maksymalna prędkość, a niższe są przyspieszenie i siła. Hovercraft minimalizuje utratę prędkości podczas ładowania skoku, lepiej niż inne deski. Posiada jednak słabe skręcanie i sterowanie nią może okazać się trudne - Hovercraft bowiem łatwo przechyla się na boki, a wykonanie odchylenia w przeciwną stronę następuje z opóźnieniem. Zużywa również więcej paliwa od innych desek.

Przyspieszenie ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ★ ★ ★ ☆
Siła ★ ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆

Ciekawostki Edytuj

  • Hovercraft jest wzorowany na latającej chmurze, którą wykorzystał Sun Wukong, postać z chińskiej powieści "Wędrówka na Zachód". W powieści, Sun Wukong posłużył się techniką znaną jako Jin Dou Yun (觔斗雲 dosł. "Somersault Cloud"?) do sunięcia po chmurach. W japońskim przekładzie jest ona określana jako Kinto'un, co w grze Sonic Riders jest również japońską nazwą Hovercraftu.