FANDOM

Hover Shoes (ホバークラフトシューズ Hobākurafutoshūzu?, dosł. "Hovercraft Shoes") – przedmiot pojawiający się w serialu Sonic X. Jest to para powietrznych butów zaprojektowanych przez Christophera Thorndyke'a.

Opis Edytuj

Sonic X ep 55 109

Hover Shoes przechowywane w pojemniku

Hover Shoes to specjalne buty z pięcioma silnikami odrzutowymi na podeszwie. Posiadają czerwono-żółtą kolorystykę. Podczas aktywacji Hover Shoes tworzą silne strumienie powietrza, które pozwalają unosić się nad lądowymi i wodnymi powierzchniami. Po zdjęciu buty przechowywane są w jajowatym, metalowym opakowaniu.

Historia Edytuj

Saga Metarexów Edytuj

W odcinku Planeta pełna wody Chris stworzył Hover Shoes, po tym jak wrócił na Niebieski Tajfun. Następnie wystrzelił buty z Hyper Tornada, prosto do Sonica. Jeż w porę otrzymał powietrzne buty, dzięki którym mógł unosić się nad wodą. Dzięki nim był w stanie pokonać Metarex Gillmanów i ich dowódcę. Po tym jak Planeto Jajo Planety Secco zostało odzyskane, Sonic zwrócił powietrzne buty Chrisowi.

Odmiany Edytuj

Nienazwane powietrzne buty Edytuj

Hover Shoes ep 70

Nienazwana odmiana powietrznych butów

W odcinkach Shadow powrócił, Terror na Tajfunie, oraz Kim są Metarexy? Sonic korzystał z nienazwanej odmiany powietrznych butów. Posiadały one silnik odrzutowy na pięcie, z którego wydobywały się niebieskie strumienie energii. Poza tym pod podeszwą mieściły się trzy mniejsze silniki. Te buty pozwalały na szybkie obracanie się lub unoszenie w tunelu pierścieni. Sonic wykorzystywał je w walkach z Metarex Deserdem, oraz Yellow Zelkovą, a także do wyzwolenia silnego podmuchu energii w plazmowym tunelu.

[?
]
Galeria

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj