Hot Crater – drugi poziom w grze Sonic Advance 2.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Mapa Hot Crater

Hot Crater, jak sama nazwa wskazuje, położony jest wewnątrz rozgrzanego krateru.

Z górnych sekcji poziomu gracz może dostrzec przykryte szarym popiołem góry i pustkowia. Na dolnych sekcjach z kolei w tle majaczą rozgrzane do czerwoności skały, niektóre pokryte ogniem. Tutaj również mieszczą się zabudowania bazy wewnątrz krateru. Czerwone skały przykryte są metalowym podłożem, które ułatwia poruszanie się.

Poziom zawiera dużo szyn i zwisających z sufitu poręczy. Pojawiają się tutaj także haki, których gracz może się złapać i wybić w górę, słupki zwiększające prędkość postaci, a także rurociągi transportujące gracza do innych, trudno dostępnych części poziomu.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Egg Bomber Tank

Po przejściu obu aktów gracz staje do walki z bossem - Egg Bomber Tank. W trakcie walki gracz goni wielki czołg, który strzela bombami. Na początku gracz musi uderzać w lufę pojazdu. Kiedy lufa odpadnie, Egg Bomber Tank będzie wyrzucać z siebie bomby znacznie szybciej. Wtedy należy uderzać w górną cześć pojazdu.

Badniki[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Gohla
Gola sprite.png
Kura-Kura
Kura-kura sprite.png
Koura
Koura sprite.png
Kubinaga
Kubinaga sprite.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Hot Crater Akt 1
Hot Crater Akt 2

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Mimo że poziom jest związany z ogniem, nie ma tutaj żadnych ognistych pułapek albo zbiorników z lawą.