High Booster (ハイブースター Haibūsutā?)Extreme Gear typu Board pojawiająca się w grach Sonic Riders i Sonic Free Riders. Pozwala na wykonywanie bardzo potężnych Air Boostów.

Opis[edytuj | edytuj kod]

High Booster to czerwono-biała deska. W grze Sonic Riders jest bardziej podłużna, podczas gdy w Sonic Free Riders jest szersza i posiada więcej czerwieni niż bieli.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Sonic Riders[edytuj | edytuj kod]

Cudzy1.png Astounding boost ability. Cudzy2.png
Opis, Sonic Riders

High Booster w Sonic Riders

High Booster zadebiutował w grze Sonic Riders. Może być zakupiony w sklepie za 300 pierścieni od początku gry. Posiada średnie statystyki, z umiarkowaną maksymalną prędkością, oraz słabym przyspieszeniem, siłą i sterowaniem. Cechuje się jednak unikatową zdolnością, która pozwala na wykonywanie bardzo szybkich Air Boostów, które pozwalają osiągać jedne z najwyższych prędkości w grze. Jego wadą jest jednak to, że każdy Air Boost pochłania połowę maksymalnego paliwa, co znacznie utrudnia wykonywanie wielu Air Boostów w krótkich odstępach czasu.

Przyspieszenie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Free Riders[edytuj | edytuj kod]

Cudzy1.png The safety has been removed from this gear. Its speed is impressive, but can it be controlled? Cudzy2.png
Opis, Sonic Free Riders

High Booster w Sonic Free Riders

W Sonic Free Riders High Booster może być zakupiony w sklepie za 150 pierścieni. Nadal posiada niskie statystyki, ale poprawiono u niego wartość skręcania. W dalszym ciągu pożera również połowę paliwa podczas wykonywania Kick Dasha, jednakże teraz zyskuje jedynie 70% całego paliwa, jakie jest w stanie zgromadzić. Może być wyposażony dodatkowo w dwie Gear Parts.

Przyspieszenie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆

Galeria[edytuj | edytuj kod]