FANDOM

High Booster (ハイブースター Haibūsutā?)Extreme Gear typu Board pojawiająca się w grach Sonic Riders i Sonic Free Riders. Pozwala na wykonywanie bardzo potężnych Air Boostów.

Opis Edytuj

High Booster to czerwono-biała deska. W grze Sonic Riders jest bardziej podłużna, podczas gdy w Sonic Free Riders jest szersza i posiada więcej czerwieni niż bieli.

Historia Edytuj

Sonic Riders Edytuj

Cudzy1 Astounding boost ability. Cudzy2
Opis, Sonic Riders
High Booster

High Booster w Sonic Riders

High Booster zadebiutował w grze Sonic Riders. Może być zakupiony w sklepie za 300 pierścieni od początku gry. Posiada średnie statystyki, z umiarkowaną maksymalną prędkością, oraz słabym przyspieszeniem, siłą i sterowaniem. Cechuje się jednak unikatową zdolnością, która pozwala na wykonywanie bardzo szybkich Air Boostów, które pozwalają osiągać jedne z najwyższych prędkości w grze. Jego wadą jest jednak to, że każdy Air Boost pochłania połowę maksymalnego paliwa, co znacznie utrudnia wykonywanie wielu Air Boostów w krótkich odstępach czasu.

Przyspieszenie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Limit ★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆
Siła ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆
Skręcanie ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

Sonic Free Riders Edytuj

Cudzy1 The safety has been removed from this gear. Its speed is impressive, but can it be controlled? Cudzy2
Opis, Sonic Free Riders
High Booster FR

High Booster w Sonic Free Riders

W Sonic Free Riders High Booster może być zakupiony w sklepie za 150 pierścieni. Nadal posiada niskie statystyki, ale poprawiono u niego wartość skręcania. W dalszym ciągu pożera również połowę paliwa podczas wykonywania Kick Dasha, jednakże teraz zyskuje jedynie 70% całego paliwa, jakie jest w stanie zgromadzić. Może być wyposażony dodatkowo w dwie Gear Parts.

Przyspieszenie █ █ ░ ░ ░ ░
Limit █ █ ░ ░ ░ ░
Siła █ █ ░ ░ ░ ░
Skręcanie █ █ █ ░ ░ ░

Galeria Edytuj