FANDOM

Hidden Volcano – trasa pojawiająca się w grze Team Sonic Racing. Położona jest w Glacierland.

Opis Edytuj

Hidden Volcano Mapa

Mapa trasy Hidden Volcano

Hidden Volcano to trasa położona w Glacierland. Jest to kraina śniegu i lodu. Hidden Volcano obejmuje wnętrze wulkanu, w którym lód i lawa mogą egzystować obok siebie. Na początku trasy pojawia się kamienno-ognisty potwór, którego zawodnicy muszą okrążyć w lewo lub w prawo. Należy przy tym uważać na pieści potwora, którymi uderza on naprzemiennie w obie strony aby zmiażdżyć zawodników. Trasa zakręca następnie w prawo i opada na niższe piętro. Główna droga biegnie środkiem, a z obu stron oblewa ją płytka lawa, po której postacie usprawnione mogą przejechać bez otrzymywania spowolnienia. Trasa opada następnie jeszcze niżej i teraz jest oblana lawą z lewej strony. Droga wbiega następnie na częściowo skutą lodem, krętą drogę pozbawioną barierek. Trasa ta wbiega następnie do szerokiego krateru. Główna trasa biegnie środkiem i jest z obu stron zalana płytką lawą. Po prawej stronie pojawia się także zakręcajace, lodowe wzniesienie z którego można wyskoczyć na przeciwległą lodową rampę, która zjeżdża z powrotem w dół na główną trasę. Droga zakręca następnie w lewo przez lodową jaskinię i zbiega w dół do szerokiego springa. Po odbiciu się od niego gracze przeskakują nad wulkanicznym potworem i lądują na zakręcającej w prawo trasie. Spada ona następnie na drogę oblaną z dwóch stron lawą. Dalej trasa zakręca w prawo i wiedzie do mety.

Hidden Volcano posiada także swoją wersję w lustrzanym odbiciu, w której prawa i lewa strona są ze sobą zamienione.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hidden Volcano
Hidden Volcano(Final Lap)

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Promocyjne Edytuj

[?
]
Galeria

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]
Galeria