Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł dotyczy poziomu w Sonic & Knuckles. Być może szukałeś początkowo usuniętego poziomu z gry Sonic the Hedgehog 2?

Some mysteries are solved! Robotnik makes his big play, and Knuckles finds out who the REAL bad guy is!

Instruckja

Hidden Palace Zone – piąty poziom w Sonic & Knuckles oraz jedenasty w Sonic 3 & Knuckles. Poziom nie zawiera żadnych badników, składa się z jednego aktu. Następuje po Lava Reef Zone, a poprzedza Sky Sanctuary Zone.

Opis[]

Hidden Palace Zone jest ukrytym w głębi wulkanu Lava Reef pałacem, którego główną częścią jest Ołtarz Szmaragdów. Ponadto znajdują się tu kryształy, kamienne kolumny oraz korytarze i schody. Podłoże pokryte jest wzorami oraz kamieniami szlachetnymi. Ołtarz poprzedzony jest komnatą z mozaikami na ścianach. W tle poziomu widoczny jest Death Egg.

W trakcie historii Sonica/Tailsa, Doktor Eggman wykrada Główny Szmaragd z Ołtarza. Knuckles podejmuje próbę obrony Szmaragdu, lecz zostaje sparaliżowany przez Eggmana. Kolczatka pomaga nowym sojusznikom w pościgu. W historii Knucklesa, poziom nie posiada żadnych przeszkód, a jedyne co robi gracz to dojście i użycie teleportera do Sky Sanctuary Zone.

W Sonic 3 & Knuckles, część poziomu w postaci Ołtarza służy jako miejsce utworzenia Super Szmaragdów i przywracania ich mocy. Dostępna jest poprzez wejście do święcącego w kolorach Szmaragdów wielkiego pierścienia.

Boss[]

Osobny artykuł: Knuckles the Echidna (boss)

Knuckles

Bossem poziomu jest sam strażnik wyspy i Szmaragdów, kolczatka Knuckles. W trakcie walki, używa on wszystkich swoich zdolności, w tym Spin Dasha i szybowania, w trakcie którego może zranić gracza. Pięści Knucklesa zadają obrażenia i mogą odbijać Spin Dash gracza, ale jest podatny na obrażenia od dołu podczas szybowania.

W innych grach[]

LEGO Dimensions[]

Sonic Mania[]

Knuckles i Heavy King w Hidden Palace Zone

W grze Sonic Mania Hidden Palace Zone stanowi krótką sekcję Lava Reef Zone w wersji Knucklesa. Pojawia się pod koniec poziomu. Pojawiają się tu Super Szmaragdy i Główny Szmaragd. Hidden Palace Zone jest miejscem walki z Heavy Kingiem.

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Lava Reef Zone Akt 2/Hidden Palace Zone

Galeria[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Tuż przed teleporterem przenoszącym do okolic areny walki z Knucklesem znajduje się ukryta sekcja dla Tailsa oraz Sonica z Tailsem. Można tam się dostać tylko lecąc. Znajdują się tam wszystkie monitory dostępne podczas gry, tj. Super pierścień, ognista osłona, elektryczna osłona, wodna osłona, nietykalność oraz buty szybkości.
  • Na mozaice widocznej w tle podczas walki z Knucklesem widać Super/Hyper Sonica walczącego z robotem Eggmana, który trzyma Master Emeralda (taka sama jest obok pola walki z Knucklesem w niewielkim odstępie od pierwszej). Jest to nawiązaniem do walki z prawdziwym finałowym bossem w The Doomsday Zone.
Advertisement