FANDOM

Cudzy1 Behold the ultimate power! Cudzy2
Hero Shadow, Shadow the Hedgehog
Hero Shadow – jedna z dwóch pobocznych transformacji Shadowa w grze Shadow the Hedgehog. Jeż osiąga ją, kiedy jego umysł wypełnia silne poczucie sprawiedliwości, pozwalające mu okiełznać pozytywną energię Chaosu.

Opis Edytuj

Aby osiągnąć formę Hero Shadowa w trakcie rozgrywki, gracz musi pokonywać przeciwników powiązanych ze złą stroną na danym poziomie (najczęściej są to Black Arms, ale czasami też roboty Eggmana). Pokonywanie złych istot wypełnia niebieski licznik w lewym górnym rogu. Kiedy wypełni go w całości, Shadow dokonuje transformacji.

Chaos Control Shadow 1

Kontrola Chaosu na normalnym poziomie

Kiedy Shadow staje się Hero Shadowem, jego ciało pokrywa niebieska poświata, a jego oczy świecą jasnoniebieskim światłem. Jeż emituje również niebieskie iskry. W tej formie, Shadow jest nietykalny i nie może otrzymać obrażeń od przeciwników, ale wciąż może spaść w przepaść. Amunicja w jego broni jest nieskończona. Licznik powoli zużywa się, ale można go stale wypełniać poprzez pokonywanie przeciwników należących do sił zła.

Chaos Control Shadow 2

Kontrola Chaosu w trakcie walki z bossem

Specjalną umiejętnością Hero Shadowa jest Kontrola Chaosu. Pozwala jeżowi przelecieć pewien dystans na poziomie. Zużywa licznik znacznie szybciej i kończy się w momencie wyczerpania niebieskiego paska. W trakcie walk z bossami, lot jest zastąpiony spowolnieniem czasu, które również trwa tak długo jak utrzymuje się licznik.

Podczas walki z Devil Doomem, formę Hero Shadowa może osiągnąć Super Shadow, atakując jedną z głów bossa. Specjalny atak, podobnie jak w przypadku walk z innymi bossami, to spowalniająca czas Kontrola Chaosu.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedy Shadow teleportuje się za pomocą Kontroli Chaosu, jego partnerzy przerywają wygłaszanie swoich kwestii głosowych i kończą je dopiero kiedy Hero Shadow wróci do swojej pierwotnej formy.