FANDOM

Hero Chao – ewolucja Chao pojawiająca się w grach Sonic Adventure, Sonic Adventure DX: Director's Cut, Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle.

Opis Edytuj

Hero Chao to biały Chao z niebieskimi końcówkami dłoni. Posiada czarne twardówki i duże, białe źrenice. Z tyłu wyrastają mu żółto-białe skrzydełka. Hero Chao otrzymuje także dwa żółte czułki (przypominające włosy) na głowie, a zamiast kropki unosi się nad nim niebieska aureola.

Hero Chao najprościej jest otrzymać poprzez opiekowanie się Chao postacią dobra (Sonic, Tails, Knuckles). Spędzanie czasu i głaskanie Chao zwiększa szanse na otrzymanie Hero Chao. Odwrotną do tego metodą jest złe traktowanie Chao przez postać należącą do zła. Jeśli Chao będzie bity, nie karmiony, rzucany i wrzucany do wody jeśli nie umie pływać, to zacznie bać się złej postaci. Mimo wszystko metoda ta nie jest zalecana, ponieważ Chao będzie bardzo niezadowolony. Trzeci i najwolniejszy sposób to karmienie Chao dużymi ilościami Hero Fruit, który można kupić w Black Market.

Angel Chao

Angel Chao

Po spełnieniu określonych warunków Hero Chao może dokonać transformacji w Chaos Chao, znanej tutaj jako Angel Chao. Angel Chao jest nieśmiertelny, a także nie może uczestniczyć w okresie godowym. Nie można także zwiększać jego statystyk. Kiedy Hero Chao przyjmie formę Angel Chao to zostanie w niej już na zawsze.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria