Hedgehog Hammer (ヘッジホッグハンマー Hejjihogguhanmā?) – mini-gra pojawiająca się w grach Sonic Adventure oraz Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalną postacią jest Amy Rose.

Opis Edytuj

Po wyjściu z celi na pokładzie Egg Carriera, Amy napotka na platformę z ośmioma otworami. Gdy gracz na nią wskoczy, minigra rozpocznie się.

Celem mini-gry jest uzbieranie jak największej ilości punktów poprzez uderzanie młotkiem wyłaniających się z otworów głów Sonica i Super Sonica. Uderzenie ich warte jest kolejno 100 i 500 punktów. Aby utrudnić zadanie, pojawia się również głowa Doktora Eggmana, której uderzenie zabiera 200 punktów z konta gracza. Podczas pierwszej rozgrywki w ramach fabuły, należy uzbierać 2000 punktów aby móc uciec z więzienia i kontynuować historię. Amy ponadto w nagrodę otrzyma ulepszenie Warrior Feather. W późniejszych rozgrywkach nie ma już limitu, aczkolwiek można wygrać ulepszenie Long Hammer za zdobycie 3000 punktów.

Galeria Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

[?
]
Galeria

Sonic Adventure DX: Director's Cut Edytuj

[?
]

Sweet Punch

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna mini-gra w Sonic Adventure, która jest grywalna tylko przez jedną postać.