FANDOM

Cudzy1 A thrill-seeking robot that pulls of daring stunts. Better watch out for her dangerous jumps and her trusted Motobug, Jimmy. Cudzy2
Instrukcja do Sonic Mania

Heavy Rider (ヘビーライダー Hebīraidā?) – robot z serii Hard Boiled Heavy pojawiający się w grze Sonic Mania. Jest to unikatowy wariant Eggrobo w stroju rycerza. Heavy Rider dosiada swojego zaufanego Motobuga, o imieniu Jimmy.

Historia Edytuj

W trakcie wydarzeń z gry Sonic Mania, Heavy Rider i Hard-Boiled Heavies zostali wysłani przez Eggmana na Angel Island w celu odzyskania potężnego Phantom Ruby. Dzięki jego mocy zdołali wysłać Sonica, Tailsa i Knucklesa do Green Hill Zone. Tam również Eggman zabrał robotom rubin. Heavy Rider pojawiła się następnie w Lava Reef Zone, gdzie zaatakowała Sonica i Tailsa. Została jednak przez nich pokonana. Heavy Rider pojawiła się również w walce z Eggmanem w Titanic Monarch Zone.

W innych grach Edytuj

Sonic Mania Plus Edytuj

W Sonic Mania Plus Heavy Rider pojawia się w stercie zniszczonych Hard-Boiled Heavies. Zostaje ponownie powołana do życia, gdy Heavy King wykorzystuje moc Phantom Ruby.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Heavy Rider jest odważna i stale poszukuje nowych dreszczyków emocji. Uwielbia wykonywać niebezpieczne akrobacje. Po kontakcie z Phantom Ruby poluzowały jej się śruby, doprowadzając do jeszcze większego obłędu. Tak jak inni Hard-Boiled Heavies chce krzywdzić Sonica, Tailsa i Knucklesa.

Wygląd Edytuj

Heavy Rider sprite

Heavy Rider jest ulepszoną Eggrobo w różowo-srebrnym pancerzu. Posiada głowę w kształcie rycerskiego hełmu. Jej tułów jest również najeżony kolcami.

Moce i umiejętności Edytuj

Heavy Rider posługuje się kolczastą kulą na łańcuchu, którą kręci nad głową podczas jazdy na swoim zaufanym Motobugu, Jimmy. Heavy Rider potrafi prowadzić swojego wierzchowca przez nawet bardzo trudne tereny, a także wykonywać na nim różne niebezpieczne akrobacje.

Transformacje Edytuj

Phantom Rider Edytuj

Osobny artykuł: Phantom Rider
PhantomRider-sprite

Dzięki mocy Phantom Ruby, Heavy Rider może dokonać transformacji w Phantom Rider. W tej formie nie zmienia się jej wygląd zewnętrzny. Natomiast Jimmy zmienia się w potężny motocykl, który jest w stanie osiągać duże prędkości.

Boss Edytuj

Heavy Rider jest bossem drugiego aktu Lava Reef Zone w wersji Sonica i Tailsa. Walka ma miejsce na prostej arenie. W tle położona jest rampa, po której czasami wjeżdża Heavy Rider. Podczas walki Heavy Rider jedzie na swoim Motobugu w jedną i w drugą stronę. Może wtedy kręcić nad głową kolczastą kulą na łańcuchu, albo trzymać ją na brzuchu. W tym drugim przypadku czasami zostawia za sobą płomienie. Gracz musi uważać na kolczastą kulę, oraz na to aby nie zostać stratowanym przez Motobuga. Czasami Heavy Rider podskakuje nad graczem. Może również wjeżdżać na rampę. Kiedy Heavy Rider przeskakuje nad rampą, ze słupów na środku wytryskuje ogień, który może zranić gracza. Dodatkowo pojawiają się konfetti i radosne okrzyki publiczności. Gracz musi skakać na głowę lub w pancerz Heavy Rider, aby ją pokonać. Gdy boss zostanie pokonany, Heavy Rider spadnie ze swojego Motobuga, który pojedzie dalej.

Heavy Rider pojawia się również w walce z finałowym bossem w Titanic Monarch Zone jako Phantom Rider.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hi Spec Robo Go!

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria