Cudzy1 A mystic performer with bewildering tricks up her sleeve. With her shape-shifting hat, she's getting the band back together. Cudzy2
Instrukcja do Sonic Mania

Heavy Magician (ヘビーマジシャン Hebīmajishan?) – robot z serii Hard Boiled Heavy pojawiający się w grze Sonic Mania. Jest to unikatowy wariant Eggrobo w stroju magika.

Historia Edytuj

W trakcie wydarzeń z gry Sonic Mania, Heavy Magician i Hard-Boiled Heavies zostali wysłani przez Eggmana na Angel Island w celu odzyskania potężnego Phantom Ruby. Dzięki jego mocy zdołali wysłać Sonica, Tailsa i Knucklesa do Green Hill Zone. Tam również Eggman zabrał robotom rubin. Heavy Magician pojawiła się następnie w Mirage Saloon Zone, gdzie zaatakowała bohaterów lecących Tornadem. Najpierw zrzuciła Knucklesa z samolotu, a kiedy Sonic i Tails pokonali wielkiego robota, Heavy Magician pojawiła się w przebraniu trzech rywali Sonica: Fanga, Beana i Barka. Następnie zestrzeliła Tornado. Później jednak Sonic, Tails i Knuckles ją pokonali. Heavy Magician pojawiła się również w walce z Eggmanem w Titanic Monarch Zone.

W innych grach Edytuj

Sonic Mania Plus Edytuj

W Sonic Mania Plus Heavy Magician podszywała się pod Mighty'ego lub Ray'a (w zależności którą postać gracz wybierze po uratowaniu z kapsuły na Angel Island). Po ujawnieniu się Heavy Magician zabrała Phantom Ruby i poleciała do wyłączonych Hard-Boiled Heavies. Rzuciła rubin Heavy Kingowi, który wykorzystał jego moc do ożywienia się i przeniesienia bohaterów do Green Hill Zone.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Heavy Magician to przebiegła iluzjonistka. Po kontakcie z Phantom Ruby poluzowały jej się śruby, doprowadzając do jeszcze większego obłędu. Tak jak inni Hard-Boiled Heavies chce krzywdzić Sonica, Tailsa i Knucklesa.

Wygląd Edytuj

Heavy Magician jest ulepszoną Eggrobo w stroju magika. Nosi na sobie żółty frak z czerwoną muszką, a także żółto-czerwony cylinder. Posiada czerwone oczy.

Moce i umiejętności Edytuj

Heavy Magician może latać, a dzięki swoim sztuczkom potrafi także zmieniać kształt. Heavy Magician potrafi zmieniać się w Fanga, Beana i Barka, za pomocą swojego kapelusza. Przejmuje wtedy ich zdolności, takie jak super-siła, rzucanie bomb, czy strzelanie z pistoletu korkowego.

Transformacje Edytuj

Phantom Magician Edytuj

Osobny artykuł: Phantom Magician
HeavyMagician-sprite

Dzięki mocy Phantom Ruby, Heavy Magician może dokonać transformacji w Phantom Magician. W tej formie nie zmienia się jej wygląd zewnętrzny. Phantom Magician może jednak korzystać z kubków, spod których wystrzeliwane są lasery.

Boss Edytuj

Heavy Magician jest bossem drugiego aktu Mirage Saloon Zone. Walka ma miejsce na scenie, Na górze znajduje się obraz, z którego wychodzi Heavy Magician. Za pomocą swojego kapelusza, boss przemienia się tam w trzech rywali: Fanga, Beana i Barka. W formie Fanga, Heavy Magician podskakuje na swoim ogonie i strzela w gracza wolno lecącymi pociskami z pistoletu korkowego. W formie Beana rzuca bombami. Natomiast w formie Barka uderza w ziemię, powodując wstrząsy zrzucające z sufity gruzy uderzające gracza. Aby uderzyć bossa, należy najpierw wytrącić go z którejś formy. Można to zrobić po prostu atakując Fanga, Beana, lub Barka. Heavy Magician będzie wtedy wytrącona z równowagi i wróci do swojej normalnej formy. Tylko wtedy można ją uderzyć.

Heavy Magician pojawia się również w walce z finałowym bossem w Titanic Monarch Zone. Eggman może teleportować gracza do innej lokacji, w której pojawia się robot. W tej walce, Heavy Magician ukrywa się pod jednym z trzech wielkich kubków. Następnie kubki przesuwają się w losowej konfiguracji. Kiedy kubki się podniosą, z dwóch zostaną wystrzelone lasery. Gracz musi stanąć pod tym kubkiem, w którym ukryła się Heavy Magician, aby nie otrzymać obrażeń. Bossa można również wtedy uderzyć. Walka trwa do momentu w którym gracz nie powróci do Eggmana.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hi Spec Robo Go!

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • W plikach gry Heavy Magician nosi nazwę Heavy Mystic.