FANDOM

Hard-Boiled Heavies (ハードボイルドヘビーズ Hādoboirudohebīzu?) – grupa elitarnych Eggrobo, stworzonych przez Doktora Eggmana, która pojawia się w grze Sonic Mania.

Opis Edytuj

Hard-Boiled Heavies są elitarnym oddziałem Eggrobo. Doktor Eggman stworzył ich, w celu zdobycia tajemniczego i niezwykle potężnego źródła energii. W skład grupy wchodzą:

W grze Sonic Mania, Hard-Boiled Heavies służą jako bossowie w drugich aktach niektórych poziomów (z wyjątkiem Heavy Gunnera, który jest mini-bossem w pierwszym akcie Studiopolis Zone).

Historia Edytuj

Hard-Boiled Heavies zostali stworzeni przez Eggmana w celu wykonywania jego najważniejszych zadań. Na początku byli oni wszyscy zwykłymi Eggrobo. Ich pierwszą misją było zdobycie tajemniczego źródła energii, jakim było Phantom Ruby. Po zdobyciu klejnotu stali się silnymi robotami o indywidualnych zdolnościach. Zabrali ze sobą Phantom Ruby. Odebrał go im Eggman, który później wysłał ich w celu zatrzymania Sonica, Tailsa i Knucklesa. Wszystkie roboty zostały ostatecznie pokonane w walkach z bohaterami.

W międzyczasie, Heavy King próbował ukraść Główny Szmaragd, lecz został powstrzymany przez Knucklesa. Wraz z innymi robotami wycofał się do głównej bazy w Titanic Monarch Zone. Tam Doktor Eggman w obliczu nadchodzących do bazy bohaterów, użył mocy Phantom Ruby, aby ulepszyć roboty i wysłać je w różne części bazy, aby te pomogły mu walczyć. Nie udało im się jednak pokonać bohaterów. Phantom King jako jedyny przeciwstawił się Eggmanowi i gdy w Egg Reverie Zone nadarzyła się okazja, zabrał Phantom Ruby dla siebie. Walczył z Eggmanem o posiadanie go, lecz obaj zostali pokonani przez Super Sonica.

Heavy King w formie Phantom został zniszczony, losy pozostałych robotów są nieznane, lecz one prawdopodobnie również zostały zniszczone, wraz z Titanic Monarch.

Transformacje Edytuj

Phantom Heavies Edytuj

Osobny artykuł: Phantom Heavies
PhantomHeavies

Hard-Boiled Heavies w formach Phantom

W wyniku działania mocy Phantom Ruby i jej odpowiedniego użycia, Hard-Boiled Heavies uzyskują formę Phantom. Są w niej one znacznie silniejsze. Zmieniają też wygląd i otrzymują nowe ataki. W grze Sonic Mania służą jako dodatkowi przeciwnicy w czasie finałowej walki z Phantom Eggiem. Phantom King pojawia się w Egg Reverie Zone jako jeden z bossów.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Hi Spec Robo Go!

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj