Hang Castle – jedenasty poziom w Sonic Heroes.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Hang Castle to nawiedzony zamek. Unikalnym aspektem tego poziomu jest możliwość poruszania się w dwóch perspektywach: normalnej i odwróconej. Gracz może zmieniać położenie zamku za pomocą specjalnych, okrągłych przycisków, po dotknięciu ich. W tle znajdują się zamazane budowle i huśtające się ostrza. Na ścianach porozmieszczane są czerwone sztandary, a niektóre podłoża porastają czerwone krzewy. Wspólne dla obu perspektyw są niewidzialne drogi, wyznaczane przez pochodnie. Zamek nawiedzany jest przez duchy w pelerynach i dyniach zamiast głów, które będą okazyjnie pojawiały się w pobliżu gracza i atakowały go.

W normalnej perspektywie, gracz porusza się głównie po kamiennych platformach. Znajdują się tu liczne drzwi, prowadzące do kolejnych komnat, które można otworzyć za pomocą przycisków lub niszcząc pobliskich przeciwników. Gracz porusza się po kamiennych drogach, lub zjeżdża na szynach w dół wysokich wież. Kamienne ściany z widocznymi pęknięciami, mogą być zniszczone przez postać specjalizującą się w mocy i odsłonić tajne przejścia. Dotknięcie okrągłego przycisku w tej perspektywie odwraca świat.

W trybie odwróconym, świat staje do góry nogami. Gracz porusza się najczęściej po suficie, lub spodniej części zamkowych platform. Zamiast kamiennych dróg, znajdują się tutaj szyny. Gracz porusza się głównie po okrągłych platformach i kwadratowych, ruchomych podestach latających nad ziemią. Dotknięcie okrągłego przycisku w tej perspektywie przywraca świat do normalności.

Pod koniec poziomu, gracz będzie biegł w dół wysokiej wieży, omijając liczne przeszkody w postaci kolczastych kul. Znajdują się tutaj również liczne kolorowe obręcze. Po zbiegnięciu na sam dół wieży, gracz dotrze do mety.

Misje[edytuj | edytuj kod]

Team Sonic[edytuj | edytuj kod]

Team Sonic przechodzi cały poziom od początku do końca.

  • Normalna misja: Zinfiltruj tajemniczy zamek!
  • Dodatkowa misja: Dotrzyj do celu w mniej niż 6 minut!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

45,000 45,000
Ranga B 2.png

40,000 43,000
Ranga C 2.png

35,000 40,000
Ranga D 2.png

30,000 38,000
Ranga E 2.png

<30,000 <38,000

Team Dark[edytuj | edytuj kod]

Team Dark przechodzi cały poziom od początku do końca, spotykając na swojej drodze znacznie więcej przeciwników niż inne drużyny. Pod koniec poziomu, po zbiegnięciu w dół wysokiej wieży, drużyna zacznie opadać na ziemię, unikając przy tym kontaktu z latającymi w powietrzu duchami, aby dotrzeć do położonego na dole Goal Ringa.

  • Normalna misja: Wejdź do upiornego zamku!
  • Dodatkowa misja: Zniszcz 100 przeciwników!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

65,000 11:00
Ranga B 2.png

60,000 11:30
Ranga C 2.png

55,000 12:00
Ranga D 2.png

45,000 13:00
Ranga E 2.png

<45,000 >13:00

Team Rose[edytuj | edytuj kod]

Team Rose posiada bardzo mocno ukróconą i uproszczoną wersję poziomu. Kończą go, po dotarciu do miejsca z odwróconym brodzikiem z zieloną wodą.

  • Normalna misja: Wejdź do nawiedzonego zamku!
  • Dodatkowa misja: Zbierz 200 pierścieni!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

45,000 3:30
Ranga B 2.png

40,000 4:00
Ranga C 2.png

35,000 4:30
Ranga D 2.png

30,000 5:00
Ranga E 2.png

<30,000 >5:00

Team Chaotix[edytuj | edytuj kod]

Team Chaotix otrzymuje od swojego klienta kolejną misję. Tym razem muszą znaleźć 10 kluczy, potrzebnych do dostania się do wnętrza zamku.

  • Normalna misja: Znajdź klucze wewnątrz nawiedzonego zamku!
  • Dodatkowa misja: Zbierz klucze unikając wykrycia przez wrogów!
Ranga Wymagania
Normalna misja Dodatkowa misja
SonicHeroesRangaA.png

35,000 23,000
Ranga B 2.png

30,000 20,000
Ranga C 2.png

25,000 18,000
Ranga D 2.png

20,000 15,000
Ranga E 2.png

<20,000 <15,000

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Hang Castle (Normalny)
Hang Castle (Odwrócony)

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W zamku znajduje się posąg Eggmana. Jednak jeśli świat zostanie odwrócony, gracz będzie mógł zobaczyć posąg Neo Metal Sonica.
  • Jest to jedyny poziom w Sonic Heroes, który korzysta z dwóch utworów muzycznych.