FANDOM

Cudzy1 Let's celebrate Halloween by grabbing as much candy as we can! Cudzy2
Sonic the Hedgehog, Sonic Runners

Halloween – jeden ze specjalnych poziomów w Sonic Runners.

Opis Edytuj

Halloween to nawiedzony poziom, rozgrywający się nocą. Teren wzorowany jest na Sky Road i Silent Forest. Trasa pokryta jest częściowo kolorowymi dywanami. Na drodze, jak i w tle, mieszczą się dynie. Niektóre posiadają w środku świece. Poza tym na horyzoncie dobrze widoczne są wielkie drzewa. Halloween jest odpowiednie dla wszystkich typów postaci, a pojawiający się tutaj przeciwnicy pochodzą z Windy Hill, Sky Road i Lava Mountain. Zamiast pierścieni zbiera się tu cukierki (50 punktów) i dynie z cukierkami (500 punktów).

Początkowo poziom był dostępny tylko przez ograniczony czas w trakcie Halloween Event. Podczas tego wydarzenia przechodzenie poziomu posuwało do przodu unikalny wątek fabularny, a także budowało pozycję gracza w tabeli rankingów. Od wersji 2.0.0. Halloween pojawiło się w Timed Mode. Usunięto wtedy fabułę i nagrody które można tu było wcześniej zdobyć. Rankingi przeniesiono do tabeli w Timed Mode.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Strange Parade

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny oryginalny poziom w Sonic Runners, ponieważ nie pochodzi bezpośrednio z Sonic Lost World. Jest jednak wzorowany na kilku światach ze wspomnianej gry.