FANDOM

Cudzy1 Stupid G.U.N. Beetle Sentry Drones! They may be weak, but they are relentless! Cudzy2
Doktor Eggman, Shadow the Hedgehog

Gun Beetle (ガンビートル Ganbītoru?) – robot z serii Beetle, , należący do sił organizacji G.U.N., który pojawia się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Gun Beetle to Mono Beetle z doczepionym od dołu działkiem, z którego może strzelać pojedynczymi pociskami. Gun Beetle unoszą się nad ziemią i nie mogą się poruszać. Obracają się jedynie i strzelają w gracza z różną szybkością i częstotliwością.

Historia Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Gun Beetle pojawiły się po raz pierwszy w Sonic Adventure 2. W tej grze ich strzały mogą być zablokowane przez pociski samonaprowadzające gracza.

Shadow the Hedgehog Edytuj

Gun Beetle powraca w grze Shadow the Hedgehog ze zmienionym wyglądem. Roboty otrzymały tutaj skrzydła po bokach i dodatkowe silniki na tyłach. Gun Beetle korzystają tutaj z karabinów maszynowych, które pozwalają im wystrzeliwać w stronę wrogów serie szybkich pocisków. Do zniszczenia ich potrzebny jest jeden Homing Attack. Po zniszczeniu Gun Beetle upuszcza jedną z trzech broni: pistolet maszynowy lub półautomatyczny karabin.

Sonic Generations Edytuj

Gun Beetle powracają w grze Sonic Generations, na poziomie City Escape. Kiedy zobaczą gracza, zaczną ładować w swojej lufie pocisk, który następnie poślą w stronę gracza.

Galeria Edytuj

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Gun Beetle 2 ep 34

Gun Beetle w Sonic X

Osobny artykuł: Gun Beetle (Sonic X)

W serialu Sonic X Gun Beetle pojawiły się jako roboty, które GUN stworzyło w celu walki z Doktorem Eggmanem. Próbowały zatrzymać doktora, kiedy ten atakował Więzienną Wyspę dwukrotnie, oraz ścigały Sonica, którego wojsko pomyliło z Shadowem. Kilka Gun Beetle zaatakowało również Knucklesa.

Ciekawostki Edytuj

  • Na niektórych poziomach w grze Shadow the Hedgehog pełna nazwa tego robota brzmi "G.U.N. beetle drone sentry".