Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Być może szukałeś Green Hill Zone? Zobacz też: Green Hill (ujednoznacznienie).

Race through loops and hidden passageways. Ride moving platforms over pits filled with spikes. Spring high in the air over traps and terrain. Grab those Rings and items, and keep on the lookout for Robotnik's badniks!

Opis z instrukcji

Green Hills Zone – czwarty poziom w grze Sonic the Hedgehog 2 na konsole Sega Master System i Sega Game Gear. Następuje po Aqua Lake Zone i poprzedza Gimmick Mountain Zone. Składa się z 3 aktów. Bossem jest Mecha Buta.

Opis[]

Green Hills Zone przypomina tradycyjne Green Hill Zone. Jest to poziom położony pośród zielonych wzgórz. W tle znajdują się góry, a nieco bliżej rosną drzewa i kwiaty. W Green Hills Zone nie pojawia się wiele nowych elementów rozgrywki. Jednak obecnych jest tutaj więcej pętli niż na innych poziomach. Teren jest tutaj nierówny i często biegnie w górę, lub w dół. Pojawiają się również liczne wzgórza. Niektóre ściany na tym poziomie mogą być niszczone. Końcówki niektórych wzgórz zakończone są jak rampy. Jeśli gracz zwinie się w kulkę, wyskoczy z rampy bardzo wysoko w górę. W niektórych miejscach pierwszego aktu znajdują się przepaście z kolcami, nad którymi gracz może przejść dzięki ruchomym platformom. Od drugiego aktu wgłębienia z kolcami stają się większe i gracz będzie mógł nad nimi przeskoczyć tylko dzięki springom. Mimo niegroźnego wyglądu, poziom może okazać się niebezpieczny. Rozpadliny z kolcami są szerokie, a wzgórza ze springami stosunkowo niewielkie. Aby odpowiednio wylądować na wzgórzach, należy obserwować ułożenia pierścieni, których na poziomie jest bardzo dużo.

Położenie Szmaragdu[]

Szmaragd Chaosu znajduje się w drugim akcie. Po przebiegnięciu nad pierwszą przepaścią z kolcami gracz powinien iść dalej aż zacznie zbiegać w dół wzgórza. Na dole powinna znajdować się platforma ze springami, otoczona przez kolce. Należy się odbić od tych springów na kolejne wzgórze z takimi samymi springami. Stąd gracz będzie mógł skoczyć na ostatnie, najwyższe wzgórze gdzie mieści się szmaragd.

Boss[]

Mecha Buta

Osobny artykuł: Mecha Buta

Bossem poziomu jest mechaniczna świnia. Walka toczy się na arenie z wgłębieniem w środku. Mecha Buta zwija się w kulę i toczy się do przeciwległej krawędzi ekranu. Gracz musi wskoczyć bossowi na głowę, kiedy ten jest w swojej normalnej formie. Będąc zwiniętym w kulę Mecha Buta jest niezniszczalny i zadaje graczowi obrażenia.

Badniki[]

Nazwa Nazwa japońska Sprite
New Motora New Motora (ニュー・モトラ?)
NewMotora-sprite.png
Taraban Taraban (タラバン?)
Taraban-sprite.png
Newtron Mereon (メレオン?)
Newtron-sprite-s2.gif

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Green Hills Zone

Galeria[]

Akt 1[]

[?
]
Galeria

Akt 2[]

[?
]
Galeria

Akt 3[]

[?
]
Galeria

Ciekawostki[]

  • Muzyka z tego poziomu została zremiksowana i wykorzystana w utworze Sonic - You Can Do Anything z japońskiej czołówki Sonic CD. Inny remiks tej piosenki pojawił się na poziomie Mecha Green Hill Zone w grze Sonic Chaos.
  • Jest to pierwszy, oraz jeden z niewielu, poziomów o tematyce Green Hill, który nie jest pierwszym poziomem w grze.
  • Nazwa Green Hills Zone może być błędem w tłumaczeniu, ponieważ w japońskiej wersji poziom nosi po prostu nazwę Green Hill Zone.
Advertisement