FANDOM

Być może szukałeś Green Hill Zone? Zobacz też: Green Hill (ujednoznacznienie).
Cudzy1 Race through loops and hidden passageways. Ride moving platforms over pits filled with spikes. Spring high in the air over traps and terrain. Grab those Rings and items, and keep on the lookout for Robotnik's badniks! Cudzy2
Opis z instrukcji

Green Hills Zone – czwarty poziom w grze Sonic the Hedgehog 2 na konsole Sega Master System i Sega Game Gear. Następuje po Aqua Lake Zone i poprzedza Gimmick Mountain Zone. Składa się z 3 aktów. Bossem jest Mecha Buta.

Opis Edytuj

Green Hills Zone przypomina tradycyjne Green Hill Zone. Jest to poziom położony pośród zielonych wzgórz. W tle znajdują się góry, a nieco bliżej rosną drzewa i kwiaty. W Green Hills Zone nie pojawia się wiele nowych elementów rozgrywki. Jednak obecnych jest tutaj więcej pętli niż na innych poziomach. Teren jest tutaj nierówny i często biegnie w górę, lub w dół. Pojawiają się również liczne wzgórza. Niektóre ściany na tym poziomie mogą być niszczone. Końcówki niektórych wzgórz zakończone są jak rampy. Jeśli gracz zwinie się w kulkę, wyskoczy z rampy bardzo wysoko w górę. W niektórych miejscach pierwszego aktu znajdują się przepaście z kolcami, nad którymi gracz może przejść dzięki ruchomym platformom. Od drugiego aktu wgłębienia z kolcami stają się większe i gracz będzie mógł nad nimi przeskoczyć tylko dzięki springom. Mimo niegroźnego wyglądu, poziom może okazać się niebezpieczny. Rozpadliny z kolcami są szerokie, a wzgórza ze springami stosunkowo niewielkie. Aby odpowiednio wylądować na wzgórzach, należy obserwować ułożenia pierścieni, których na poziomie jest bardzo dużo.

Położenie Szmaragdu Edytuj

Szmaragd Chaosu znajduje się w drugim akcie. Po przejściu przez pierwszą sekcję z przepaściami z kolcami, gracz znajdzie się na wzgórzu. Podczas biegania w dół należy się zatrzymać. Następnie gracz musi wskoczyć na platformę z dwoma springami. Po tym gracz powinien skoczyć na drugą, a potem trzecią platformę ze springami. Po wylądowaniu na trzeciej, należy wskoczyć na ostatnie springi i wylądować na wysokim wzgórzu naprzeciw. Znajduje się tam Szmaragd.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Mecha Buta

Bossem poziomu jest mechaniczna świnia. Walka toczy się na arenie z wgłębieniem w środku. Mecha Buta zwija się w kulę i toczy się do przeciwległej krawędzi ekranu. Gracz musi wskoczyć bossowi na głowę, kiedy ten jest w swojej normalnej formie. Będąc zwiniętym w kulę Mecha Buta jest niezniszczalny i zadaje graczowi obrażenia.

Badniki Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
New Motora New Motora (ニュー・モトラ?)
NewMotora-sprite
Taraban Taraban (タラバン?)
Taraban-sprite
Newtron Mereon (メレオン?)
Newtron-sprite-s2

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Green Hills Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Muzyka z tego poziomu została zremiksowana i wykorzystana w utworze Sonic - You Can Do Anything z japońskiej czołówki Sonic CD. Inny remiks tej piosenki pojawił się na poziomie Mecha Green Hill Zone w grze Sonic Chaos.
  • Jest to pierwszy, oraz jeden z niewielu, poziomów o tematyce Green Hill, który nie jest pierwszym poziomem w grze.
  • Nazwa Green Hills Zone może być błędem w tłumaczeniu, ponieważ w japońskiej wersji poziom nosi po prostu nazwę Green Hill Zone.