Green Hill Zone – pierwszy poziom w grze Sonic Blast. Tak jak inne poziomy w grze składa się z dwóch normalnych aktów oraz krótszego z bossem.

Opis Edytuj

Jest to kolejne wcielenie Green Hill Zone. Jako że jest to pierwszy poziom, pojawia się tu niewiele groźnych przeszkód i przeciwników. Green Hill Zone to porośnięty trawą i palmami obszar. Szczyty palm mogą służyć jako platformy. Pojawia się tu wiele wodospadów, nad którymi prowadzą drewniane mosty. Niektóre mosty zapadają się kiedy gracz postawi na nich krok. Oprócz tego występują tutaj także obracające się belki z kolcami, po których trzeba przebiec bez dotykania kolców. Występują również liczne pętle. Dolne sekcje stanowią jaskinie, w których część ścian jest zniszczalna. Pętle prowadzą tutaj wgłąb jaskiń. Sekcje położone na samym dole wypełnia woda, w której gracz może się utopić, jeśli spędzi w niej za dużo czasu. Sekcje z wodą nie są jednak długie i można się z nich łatwo wydostać, wskakując w tuby albo na unoszące się w powietrzu platformy.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Green Hill Zone (Sonic Blast)

Bossem poziomu jest Eggmobile wyposażony w bumerang. Boss znajduje się na początku po prawej stronie pola walki. Po wyprowadzeniu dwóch uderzeń przelatuje na przeciwległą stronę areny. Boss posiada tylko jeden atak. Ładuje swój bumerang, po czym rzuca nim w kierunku gracza. Bumerang zatrzymuje się w pewnym momencie i wraca z powrotem do Eggmobilu. Bossa należy uderzać w przednią część kokpitu, czyli tą pokrytą szybą. Uderzanie w tylny lub dolny fragment pozwala jedynie odbijać się od Eggmobilu.

Badniki Edytuj

Nazwa Sprite
Buzzer
Buzzer Blast
Coconuts
Coconuts blast sprite
Masher
Masher blast sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Green Hill Zone

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 3 Edytuj

[?
]