FANDOM

Grand Gold Flicky Hotel – lokacja pojawiająca się w serii komiksów Sonic the Hedgehog publikowanych przez wydawnictwo IDW Publishing. Jest to hotel w Sunset City.

Opis Edytuj

Grand Gold Flicky Hotel położony jest w Sunset City. Jest to czerwono-biały kilkupiętrowy budynek hotelowy z zadaszonym wejściem podpieranym przez kolumny. Dookoła rozciąga się plac, pośrodku którego mieści się fontanna ze złotą rzeźbą Flicky'ego, od którego wzięła się nazwa lokalu.

Historia Edytuj

Crisis City Edytuj

IDW 19 Battle

Omega broniący ciężarówki pod hotelem

W Sonic the Hedgehog #19 Grand Gold Flicky Hotel był miejscem, w którym Rouge zbierała ocalałych mieszkańców. Wejście do budynku zostało otoczone barykadą ze zniszczonych samochodów, której broniły służby miejskie wyposażone w Wispony. Sonic spotkał się z Rouge na krótko pod hotelem. Później Shadow dostarczył ciężarówkę, która miała zabrać ocalałych, pod hotel. Rouge koordynowała ewakuację, podczas gdy Omega bronił ciężarówki, a Shadow walczył z całą hordą Zombotów. Po pewnym czasie Shadow został przytłoczony liczebnością wrogów i sam stał się Zombotem, a następnie zaatakował Sonica. W Sonic the Hedgehog #20 Sonic zajęty był walką z Shadowem i Zombotami, aż w końcu Rouge zakończyła zabezpieczanie ciężarówki. Następnie odjechała nią spod hotelu, podczas gdy Omega został i walczył razem z Soniciem z hordą Zombotów i Shadowem. Ostatecznie jednak Omega został zniszczony, a Sonic zaczął opadać z siły. Tails i Silver przybyli im jednak z pomocą, obezwładniając Zomboty i ratując głowę Omegi, oraz umożliwiając Sonicowi ucieczkę poza miasto.