FANDOM

Grand Egg Imperial – latająca forteca Doktora Eggmana, pojawiająca się w serialu anime Sonic X.

Opis Edytuj

Grand Egg Imperial jest połączeniem wielu poprzednich powietrznych statków doktora pojawiających się w serii. Forteca zawiera elementy Egg Fortu, Egg Fortu II i Egg Carriera. Całość podzielona jest na trzy segmenty, które mogą łączyć się i rozdzielać

  • Bang – centralny kokpit, sterujący całym statkiem. Jest to główny segment Egg Fortu II. Uzbrojony w potężne działa laserowe.
  • Egg Carrier i Egg Fort – podłużny segment Egg Carriera z zamontowanym na przodzie wiertłem z Egg Fortu, posiadającym silne laserowe działo. Może wystrzelić mniejszy świder Egg Carriera, stanowiący samonaprowadzający pocisk, podążający tylko za samolotem Tornado 2. Większy świder posiada na końcu silny promień zamrażający.
  • Babang i Egg Carrier – najmniejszy segment, będący połączeniem wielkiego działa z przodu Egg Carriera i silników z segmentu Egg Fortu II, Babanga.

Historia Edytuj

Saga powrotu do domu Edytuj

W odcinku Początek końca Doktor Eggman zaczął projektować Grand Egg Imperial w swojej kryjówce w Mistycznych Ruinach. W odcinku Poranek pożegnań Doktor Eggman, Decoe i Bocoe uruchomili Grand Egg Imperial, aby zniszczyć atakujące ich roboty GUN. Dzięki laserom i promieniowi zamrażającemu udało im się ostatecznie zlikwidować wszystkich przeciwników. Przed odlotem Eggman rzucił Sonicowi skrzynkę, w której znajdował się mikro-czip potrzebny do aktywowania teleportu do świata Sonica. Grand Egg Imperial przeleciał potem przez portal do świata Sonica. W odcinku Nowy początek Doktor Eggman planował wykorzystać Grand Egg Imperial do podboju świata Sonica, grożąc jego mieszkańcom użyciem broni. Nocą Eggman zakłócał spokój, opowiadając bardzo głośno swoje plany podboju świata. Wówczas w Grand Egg Imperial uderzył młotek rzucony przez Amy. W wyniku dalszych kłótni kolejne młotki uderzały w pokład. Później Grand Egg Imperial został zaatakowany przez Tailsa w Tornado 2. Grand Egg Imperial strzelał w samolot pociskami, które jednak Tails z łatwością omijał. Grand Egg Imperial został zasypany gradem pocisków z Hyper Tornada, ale nie wyrządziły mu one większych szkód. Grand Egg Imperial wystrzelił w Tailsa samonaprowadzający pocisk, którego Hyper Tornado nie było w stanie ominąć. Eggman chciał wyłączyć pocisk, ale jego roboty nie zamontowały w nim funkcji autodestrukcji. Tailsowi groziła śmierć, ale ostatecznie Super Sonic zniszczył pocisk i wylądował na pokładzie Grand Egg Imperiala. Super Sonic bardzo szybko zniszczył Grand Egg Imperial.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria