Gigalopolis Zone, lub Gigapolis Zone w amerykańskiej wersji na Game Gear – drugi poziom w grze Sonic Chaos.

Opis[edytuj | edytuj kod]

Gigalopolis Zone to poziom osadzony w pewnej metropolii, rozgrywający się w porze nocnej. W tle można zaobserwować co jakiś czas wysokie budynki i czerwone rusztowania.

Gracz porusza się tutaj po trasach zbudowanych z niebieskich kostek. Pojawiają się tutaj zapadliny z kolcami, które gracz może bezpiecznie ominąć, poruszając się po ruchomych platformach. Małe, metalowe platformy mogą poruszać się do przodu lub od góry do dołu, jeśli tylko gracz na nich stanie. Niektóre pozostają w spoczynku i będą się zapadać jeśli gracz na nich stanie. Powszechne są tutaj niebieskie tunele z kwadratowymi oknami. W miejscach w których droga wydaje się być zablokowana, można spróbować zniszczyć niektóre niebieskie kostki i odsłonić ukryte przejścia.

Boss[edytuj | edytuj kod]

Osobny artykuł: Dangerous Ball Tower

Bossem poziomu jest główny robot o nazwie Dangerous Ball Tower]. Walka toczy się pod koniec trzeciego aktu. Robot jest wielką, niebieską gąsienicą. Rzuca w gracza kulistymi fragmentami swojego ciała, w celu zadania obrażeń. Należy uderzać go w głowę i być przy tym ostrożnym.

Badniki[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Sprite
Dokabuton
Dokabuton sprite.gif
Beeton
Beeton sprite.png

Muzyka[edytuj | edytuj kod]

Nazwa Muzyka
Gigalopolis Zone (Master System)
Gigalopolis Zone (Game Gear)

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Akt 1[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 2[edytuj | edytuj kod]

[?
]
Galeria

Akt 3[edytuj | edytuj kod]