FANDOM

Giga Thomas "Pen" (ギガトーマス “ペン?) – czwarty boss w grze Sonic Triple Trouble. Gracz walczy z nim na poziomie Robotnik Winter Zone.

Opis Edytuj

Giga Thomas Pen to mechaniczny, latający pingwin. Może z siebie wyrzucać badniki Penguin Bombers.

Boss Edytuj

Walka ma miejsce pod koniec aktu trzeciego. Na początku walki gracz musi wspiąć się po stromym wzgórzu do bossa. Przez cały czas Giga Thomas "Pen" puszcza w stronę gracza badniki Penguin Bombers. Gdy boss znajdzie się w zasięgu wzroku, rozpocznie się właściwa walka. Aby zadać uderzenie, należy celować w tors bossa. Uderzenia w dolną część poskutkują otrzymaniem obrażeń, ze względu na to że znajdują się tam silniki odrzutowe. Po otrzymaniu pierwszego uderzenia boss zacznie lecieć w prawą stronę ekranu, co jakiś czas rzucając na drogę gracza Penguin Bombers. W miarę otrzymywania kolejnych uderzeń, zaczną gasnąć trzy silniki odrzutowe. Gdy zostanie już tylko jeden, boss wzniesie się bardziej w górę i poleci nad urwisko. Zatrzyma się tam i będzie można wymierzyć mu ostateczny cios, po którym robot zostanie zniszczony.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss

Galeria Edytuj