Sonic Wiki

CZYTAJ WIĘCEJ

Sonic Wiki
Advertisement
Sonic Wiki
Ten artykuł wymaga poprawy pod kątem zasad edycji!
Jeżeli widzisz ten komunikat w artykule, oznacza to, że jest on niezgodny z naszymi standardami i wymaga poprawy. Jeżeli potrafisz, popraw go i usuń ten szablon z nagłówka, jeżeli uznasz, że zostało to wykonane.

Gene Gadget Zone to szósty poziom w grze Sonic 3D Blast: Flickies' Island. Składa się z trzech aktów. Poziom następuje po Volcano Valley Zone i poprzedza Panic Puppet Zone.

Opis[]

Tak jak każdy poziom w grze, Gene Gadget składa się z trzech aktów. Dwa pierwsze są normalnymi aktami, w których Sonic zbiera Flicky, a trzeci jest walką z bossem.

Gene Gadget Zone to część bazy Doktora Robotnika na Wyspie Flicky. Znajduje się tu mnóstwo rur, wind oraz wiatraków, które uruchamiają się, gdy Sonic na nie wejdzie. Ponadto pojawiają się rażące prądem fragmenty podłogi, które uruchamiają się po wejściu na nie.

Boss[]

Osobny artykuł: Boss poziomu Gene Gadget Zone

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w Eggmobilu. Unosi się on nad pasem transportowym, po którym jadą kolczaste łaziki. Co jakiś czas wystrzeliwuje też rakietki. Aby pokonać Robotnika, należy uderzyć Eggmobile 8 razy.

Przeciwnicy[]

Nazwa Sprite
Octopus
GeneGadgetBadnik1.png
Mouse
GeneGadgetBadnik2.png
Fish
SpringStadiumBadnik4.png

Muzyka[]

Nazwa Muzyka
Mega Drive/Genesis
Gene Gadget Zone Akt 1
Gene Gadget Zone Akt 2
Saturn/PC
Gene Gadget Zone Akt 1
Gene Gadget Zone Akt 2

Galeria[]

GeneGadget-kartatytułowa.png
Kliknij tutaj, aby utworzyć galerię

Advertisement